کد خبر: ۱۵۶۰۳۳
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۵/۳

انتخاب بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات قانونی بود
نماینده مجلس :

انتخاب بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات قانونی بود

رئیس کمیته دیوان محاسبات، امورمالی و اموال مجلس درباره انتخاب مهراد بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا شهبازی درباره انتخاب مهراد بذرپاش توسط نمایندگان مجلس به عنوان رئیس دیوان محاسبات که با حاشیه هایی هم مواجه شد به خانه‌ملت گفت:‌ طی سه روز پرونده و مدارک ارسالی نامزدهای ریاست دیوان محاسبات را بررسی کرده و در نهایت 4 گزینه نهایی را به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس معرفی کردیم.

وی افزود: در جلسه سه‌شنبه ، تعدادی از نمایندگان ایراداتی را نسبت به سوابق مدیریتی بذرپاش گرفتند که با ارائه مدارک و بحث و بررسی، طی رای‌گیری در کمیسیون،  وی و فروزنده آرای لازم را کسب کردند. نمایندگان هم چهارشنبه در صحن علنی، بذرپاش را به عنوان رئیس دیوان محاسبات برگزیدند اما متاسفانه برخی دوستان از خارج مجلس ، مشغول ایجاد حاشیه هستند ولی هیچ مشکلی نیست .

شهبازی ادامه داد: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هیچ مشکلی برای رسانه‌ای کردن پرونده‌ها و سوابق نامزدها ندارد. حتی در زمان بررسی سوابق ، برای رفع برخی شبهات از معاونت قوانین و هیئت رئیسه مجلس استعلام شد و تمام مراحل را به صورت قانونی پیش رفت.

براساس این گزارش، عمده انتقادات مطروحه از طرف چهره‌های اصولگرا و نمایندگان ادوار مجلس از جمله نامه احمد توکلی به محمدباقر قالیباف بود که خواستار حذف نام بذرپاش از نامزدهای ریاست دیوان محاسبات بود و پذیرش نامزدی بذرپاش را از اساس، غیرقانونی خواند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ