کد خبر: ۱۵۶۱۶۶
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۵/۶

انتشار اوراق مشارکت ۱.۵ هزار میلیارد تومانی با سود ۱۸ درصدی
مدیرعامل تامین سرمایه امین خبر داد :

انتشار اوراق مشارکت ۱.۵ هزار میلیارد تومانی با سود ۱۸ درصدی

مدیرعامل تامین سرمایه امین از انتشار اوراق مشارکت ۱.۵ هزار میلیارد تومانی برای تکمیل سه خط مترو تهران و سامانه اتوبوسرانی شهر تهران و با سود علی الحساب ۱۸ درصدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سلمان خادالم­له از انتشار اوراق مشارکت 1.5 هزار میلیارد تومانی برای تکمیل خطوط 3،6،7 متروی تهران و سامانه اتوبوسرانی شهر تهران خبر داد و گفت : این اوراق با عاملیت و ضمانت بانک رفاه کارگران منتشر شده و معاملات ثانویه نیز در بورس انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: نرخ سود علی­ الحساب اوراق 18 درصد بوده که هر سه ماه به دارندگان اوراق پرداخت می­ شود.

این مقام مسئول افزود: سال گذشته 900 میلیارد تومان اوراق مشارکت با مشارکت تامین سرمایه امین برای تامین مالی خط 6 و 7 متروی تهران منتشر شد و تلاش می­ شود با استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و تمرکز بر اوراق بدهی در همکاری و مشارکت سیستم بانکی، تامین مالی توسعه زیرساخت­ های شهری به خصوص کلان شهر تهران با وجود تنگناهای مالی شهرداری به ثمر و نتیجه مطلوب برسد.

خادالم­له با اشاره به اجرای طرح فاز 4 خط 3 قطار شهری مشهد و طرح بازسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی از انتشار اوراق مشارکت به مبلغ 627 میلیارد تومان برای شهرداری مشهد خبر داد و افزود: عرضه این اوراق با سود عالی الحساب 18 درصدی در حالی انجام شد که تامین سرمایه امین متعهد پذیره نویسی و بازارگردان این اوراق بود و با عاملیت و ضمانت بانک­ صنعت و معدن و بانک ملی ایران منتشر شده است.

به گفته وی، تامین سرمایه امین در سال­ های گذشته نسبت به انتشار اوراق مشارکت 1500 میلیارد تومان برای توسعه قطار شهری مشهد و اوراق مشارکت 550 میلیارد تومانی ترمیم بافت فرسوده مشهد اقدام کرده است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ