کد خبر: ۱۵۶۴۶۷
۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۵/۱۴

سفارش گیری امروز
با ۱۵ درصد سهام در فرابورس انجام می شود:

سفارش گیری امروز "شاروم" با نقدینگی اندک / تخصیص سهام فردا

فرایند عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام پتروشیمی ارومیه با سرمایه ۷۰ میلیارد تومانی طی دو روز کاری که سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام چهارشنبه انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پس از تغییر رویه انجام فرآیند عرضه اولیه سهام شرکت های جدید به روش ثبت سفارش برای رایان هم افزا و مسیر توسعه برق گیلان، واگذاری 15 درصد سهام پتروشیمی ارومیه هم به جای یک روز ، طی دو روز کاری انجام می شود.

به این ترتیب ، 12 درصد از سهام "شاروم" معادل 84 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 40 سهم و دامنه قیمت 620 تا 630 تومانی هر سهم ، آماده عرضه شده اما زمان سفارش خرید این سهم به جای صبح به بعدازظهر امروز موکول شده که از ساعت 13 تا 17 بود.

بنابراین متقاضیان خرید سهام این شرکت باید بعد از پایان معاملات، اقدام به سفارش خرید کنند. علاوه براین، تخصیص سهام "شاروم" فردا (چهارشنبه 15 مرداد) و شروع معاملات ثانویه از یکشنبه آینده تعیین شده است. نقدینگی مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه حدود 26 هزار تومانی است.

همچنین 21 میلیون سهم دیگر معادل سه درصد، یکشنبه 19 مرداد با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه به صندوق های سرمایه گذاری تعلق می گیرد.

طبق بررسی های بورس پرس، پتروشیمی ارومیه اسفند سال 77 بصورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی آذربایجان غربی به ثبت رسید و فعالیت را از سال 78 آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر جز واحدهای تجاری فرعی پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان بشمار می رود. سرمایه شرکت با 194 نیروی انسانی در بدو تاسیس 10 میلیون تومان بوده که طی یازده مرحله افزایش سرمایه به 70 میلیارد تومان رسیده است. پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان ، مالک 93.7 درصد سهام و شرکت کارگزاری سهام عدالت مالک 6.3 درصد سهام این شرکت است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ