کد خبر: ۱۵۷۵۷۰
۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۶/۱۵

دسترسی سهامداران عدالت به اطلاعات دارایی سهام فراهم شد
سخنگوی سهام عدالت:

دسترسی سهامداران عدالت به اطلاعات دارایی سهام فراهم شد

سخنگوی سهام عدالت گفت: دسترسی به اطلاعات سهامداران اعم از کاهش تعداد سهام دارایی‌، باقی مانده و میزان ارزش روز دارایی‌ امکانپذیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین فهیمی درخصوص اینکه سهامداران عدالت از چه راهی می‌توانند متوجه شوند کدام سهم به فروش رفته به مهر گفت: تمام اطلاعات سهامداران در سامانه sahamedalat.ir قابل مشاهده است. این اطلاعات شامل اینکه تعداد کدام سهام کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی‌ می‌شود.

وی ادامه داد: این سامانه مانده سهام را به سهامدار اعلام می‌کند اما مستقیماً سهام فروخته شده را نشان نمی‌دهد بلکه سهامدار باید اطلاعات را مدیریت کند و بداند در گذشته چه مقدار از آن سهم را داشته و در حال حاضر چه مقدار از آن را در اختیار دارد. به عنوان نمونه اگر در نمادی ۴۰ سهم داشته و سامانه نشان دهد در حال حاضر مانده در آن نماد ۱۰ سهم است، نشان می‌دهد ۳۰ سهم سهامدار توسط کارگزاری یا بانک فروخته شده است.

بنابراین گزارش، با آزادسازی ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت، مجموع سهام آزادشده برای سهامدارانی که روش مستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده اند به ۶۰ درصد رسیده و این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه کارگزاری‌ها سهام عدالت را بفروشند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ