کد خبر: ۱۵۷۷۹۳
۰:۰ - ۱۳۹۹/۶/۲۰

معاملات مشکوک یک پتروشیمی ، پنج مهمان تازه وارد + ۹ نماد دیگر
در روز ریزش ۱۳ هزار و ۶۸۴ واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک یک پتروشیمی ، پنج مهمان تازه وارد + ۹ نماد دیگر

در روز ریزش ۱۳ هزار و ۶۸۴ واحدی شاخص، یک پتروشیمی، پنج مهمان تازه وارد به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات آخرین روز کاری هفته، بازار سهام در ادامه جو سنگین فروش آغاز به کار کرد اما با حمایت نمادهای بزرگ مبنی بر انتشار اوراق تبعی اختیار فروش، فشارها رفته رفته کمتر شد و در نهایت نماگر بازار با افت 13 هزار و 684 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 556 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد. 

به این ترتیب، بیش از 10.7 هزار میلیارد تومان و 1.07 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت و بانک صادرات با داد و ستد بیش از 1.9 و 1 میلیارد سهم و بهساز کاشانه تهران، ذوب آهن به همراه فولاد مبارکه با تقاضای 605، 381 و 375 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 4 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت ایران مرینوس حاضر در بازار دوم بورس با افت 3.9 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 516 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های تامین سرمایه امین، ایران‌ تایر، تولید نیروی برق آبادان، سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، توسعه مسیر برق‌گیلان، تهران شیمی، سرمایه گذاری سیمان تامین، سیمان لارستان، آهن و فولاد میلاد، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، لیزینگ رازی، کاشی صدف سرام استقلال آباده، سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران و پتروشیمی تندگویان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور پتروشیمی تندگویان، پنج سهم تازه وارد "امین، آبادا، بگیلا، سیتا، زملارد" به همراه 9 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ