کد خبر: ۱۵۷۸۰۷
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۶/۲۱

فروش ماهانه ۲۵ هزار خودرو  دو خودروساز اصلی با قرعه کشی هر دو هفته
سرپرست وزارت صنعت وعده داد:

فروش ماهانه ۲۵ هزار خودرو دو خودروساز اصلی با قرعه کشی هر دو هفته

سرپرست وزارت صنعت از عرضه ماهانه ۲۵ هزار خودرو در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا از اول مهر با قرعه کشی هر دو هفته خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جعفر سرقینی درباره آغاز طرح فروش فوق العاده خودرو گفت: از اول مهر تا پایان سال ماهانه 25 هزار خودرو به طرح فروش فوق العاده اختصاص می یابد و خودرو‌ها از یک ماه تا سه ماه تحویل برندگان خواهد شد.

وی افزود: پیش از این به علت اینکه حجم زیاد تعهدات خودروسازان ، 80 درصد تولیدات به تعهدات و 20 درصد به فروش فوق العاده اختصاص می‌یافت که اخیرا با کاهش تعهدات ، 60 درصد از تولیدات به اجرای تعهدات و 40 درصد به فروش فوق العاده اختصاص یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد:  طرح‌های قبلی مانند پیش فروش‌های بیش از سه ماه و مشارکت در تولید همچنان برقرار بوده و در طرح جدید انواع تولیدات ایران خودرو و سایپا هر دو هفته یک بار قرعه کشی می‌شود و امیدواریم این طرح بتواند التهاب بازار را کنترل کند.

سرقینی گفت: متقاضیان 10 درصد از مبلغ خودرو را در زمان ثبت نام در حسابی واسط واریز می‌کنند، زیرا اگر مبلغی اخذ نشود تعداد ثبت نام‌ها زیاد خواهد شد. پیش از این برندگان قرعه کشی 72 ساعت مهلت داشتند وجه طرح فروش فوق العاده را تکمیل و واریز کنند که به 120 ساعت افزایش یافته تا راحت‌تر بتوانند وجه را تکمیل کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ