کد خبر: ۱۵۸۴۱۵
۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۷/۶

درخواست دبیر انجمن قطعه‌سازان برای خرید مستقیم مواد اولیه

درخواست دبیر انجمن قطعه‌سازان برای خرید مستقیم مواد اولیه

دبیر انجمن قطعه‌سازان با اشاره به معایب عرضه برخی مواد اولیه ، خواستار احیای ساز وکار مچینگ و خرید مستقیم مواد اولیه برای کوتاه شدن دست دلالان از بازار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، آرش محبی با اشاره به معایب عرضه برخی مواد اولیه مورد نیاز قطعه سازان در بورس به ایرنا گفت: در روش کنونی خرید مواد اولیه از بورس، هر کس که قیمت بالاتری ارائه داده و نقدینگی بیشتری داشته باشد، می‌تواند آن کالا را خریداری کند و در نتیجه، ارتباط کیفی، مهندسی و تشکیلاتی بین تامین‌کنندگان مواد اولیه و مشتریان صنعتگر از بین می‌رود.

وی افزود: در بسیاری موارد، صنعت خودرو و قطعه‌سازی نیاز به تغییر، توسعه و به‌روزآوری محصولات دارد و عرضه مواد اولیه در بورس برای تولیدکنندگان که هر روز با مشخصات فنی متفاوتی مواجه هستند، نمی‌تواند شیوه‌ای پویا بوده و پاسخگوی نیازها باشد.

محبی‌نژاد ادامه داد: درخواست صریح قطعه سازان از فولادسازان، عرضه‌کنندگان مواد اولیه، دولت و مجلس این است که اجازه دهند با احیای سازوکار مچینگ، مایحتاج را به طور مستقیم از تولید‌کننده اولیه خریداری کنند که در این صورت، دست دلالان و واسطه‌گران نیز کوتاه می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ