کد خبر: ۱۵۹۱۳۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۷/۲۳

پیشنهادی برای اصلاح ساختار بودجه با تضمین فروش نفت و تامین اعتبارات عمرانی
نماینده مجلس اعلام کرد:

پیشنهادی برای اصلاح ساختار بودجه با تضمین فروش نفت و تامین اعتبارات عمرانی

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیشنهاد تهاتر طرح های عمرانی با نفت خبر داد و گفت: با این روش، فروش نفت تضمین و محدودیت اعتبارات عمرانی رفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به اقدامات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در راستای اصلاح ساختار بودجه به ایسنا گفت: در اصلاح ساختار بودجه پیشنهاد شد، تهاتر نفت با کشورهایی که می‌خواهند در کارهای زیرساختی مثل خطوط ریلی یا اسکله سرمایه‌ گذاری کنند، انجام و این طرح ها مستقیما با تهاتر نفت تامین اعتبار شود. با درآمدهای نفتی می‌توان بندر و اسکله در ساحل ایجاد کرد، خطوط ریلی و جاده‌ای را گسترش داد و این سرمایه‌ گذاری مولد خواهد بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: در این صورت بخشی از بودجه به صورت قراردادهای بلند مدت انجام می‌شود و سهم این طرح ها در بودجه هر سال مشخص خواهد شد.یعنی فروش نفت تضمین و محدودیت اعتبارات عمرانی برطرف می‌ شود.

میرتاج‌الدینی گفت: همچنین مقرر شد، رویکردهای اصلاح ساختار را طی نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه اعلام کنیم تا آن را در تدوین بودجه لحاظ کند و در زمان بررسی به آن توجه کنیم و مواردی که نیاز به تغییر قانون دارد را در قالب طرح فوریتی به مجلس ارائه کنیم. مثل اصلاح برخی احکام که باید به قوانین دائمی تبدیل شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ