کد خبر: ۱۵۹۳۰۴
۰:۰ - ۱۳۹۹/۷/۲۹

فروش محصول جدید کرمان موتور با قیمت پایه اما متغیر ۷۰۰ میلیون تومانی
برای دو ماه آینده اعلام شد :

فروش محصول جدید کرمان موتور با قیمت پایه اما متغیر ۷۰۰ میلیون تومانی

شرکت کرمان موتور از فروش پیکاپ جدید مجهز به سامانه هوشمند و با قیمت پایه اما متغیر ۷۰۰ میلیون تومانی طی دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، کرمان موتور اعلام کرد طی دو ماه آینده فروش پیکاپ جدید را آغاز خواهد کرد. حضور جک T8 می تواند تنوعی برای بازار کلاس پیکاپ در ایران باشد که به علت تحریم ها و کاهش فعالیت برندهای خارجی، تنوع خاصی در صفر کیلومترهای آن مشاهده نمی شود.

بر اساس این گزارش، سال گذشته میلادی طی مراسمی در موزه اتومبیل پکن از میان برندهای مختلف تولیدکننده پیکاپ در چین جایزه به T8 اختصاص یافت. در کابین این خودرو از یک نمایشگر لمسی 8 اینچی با تراکم پیکسلی بالا استفاده شده که از سامانه ناوبری GPS و دوربین عقب پشتیبانی می کند.

این محصول به شبکه هوشمند "J-ConNet2.0" مجهز شده که سامانه اختصاصی محسوب می شود و براساس آن کاربر خودرو می تواند از اپلیکیشن تلفن هوشمند مرتبط با آن استفاده کند تا دسترسی به اطلاعات کاملی از آخرین وضعیت پیکاپ مطلع شود و علاوه بر این بتواند برخی از کنترل ها را در حالت ریموت بر خودرو داشته باشد.

کاربر در سریع ترین زمان به اطلاعات مکانی مانند جای پارک، سوختگیری، کارواش و ... از طریق این سامانه دسترسی خواهد داشت. هر چند این امکان در  چین برای تی8 فعال شده اما شرایط سخت افزاری و برخی زیرساخت های نرم افزاری لازم در این محصول فراهم شده است.

سامانه اتصال داخلی "کارلایف" یکی دیگر از فناورانه های تی8 است که با استفاده از آن می توان به انتقال فانکشن ها مانند انواع پلی لیست از گجت هایی شامل تلفن همراه، مدیا پلیرها و ... به سیستم هوشمند خودرو پرداخت.

این انتقال از نظر سخت افزاری توسط پورت یو اس بی و یا بلوتوث تی8 انجام می شود.همچنین پشتیبانی از فرمان های صوتی امکان دریافت تماس و یا اعمال تغییرات در سامانه ناوبری بدون دخالت دست را فراهم کرده است.

قیمت این محصول حدود 700 میلیون تومان خواهد بود اما احتمال می رود با توجه نوسانات نرخ ارز در زمان آغاز فروش رسمی متفاوت باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ