کد خبر: ۱۶۱۱۵۳
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۸/۱۹

معاملات مشکوک زیرمجموعه سایپا، سه سرمایه گذاری، سهم دارویی+ ۸ نماد
در روز افت ۲۵ هزار و ۳۶۸ واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک زیرمجموعه سایپا، سه سرمایه گذاری، سهم دارویی+ ۸ نماد

در روز افت ۲۵ هزار و ۳۶۸ واحدی شاخص ، زیرمجموعه سایپا، سه شرکت سرمایه گذاری، سه سهم دارویی به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام با تداوم افت در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با افت 25 هزار و 368 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 215 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 5.9 و 4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو و سایپا با داد و ستد بیش از 1.7 و یک میلیارد سهم و بانک صادرت، فولاد مبارکه به همراه بانک ملت با تقاضای 777، 461 و 449 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 20 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت فیبر ایران حاضر در بازار دوم بورس با افت 31.8 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 9.6 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، دوده صنعتی پارس، سایپا شیشه، صنعتی مینو، افرانت، البرز بالک، سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، سیمان ممتازان کرمان، سرمایه گذاری مسکن الوند، داروسازی‌زهراوی، ایران دارو، کشت و صنعت دشت خرمدره و ساختمان اصفهان مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور زیرمجموعه سایپا، سه شرکت سرمایه گذاری، سه سهم دارویی به همراه 8 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ