کد خبر: ۱۶۱۳۶۶
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۸/۲۵

افزایش قیمت ۴۲ تا ۱۸۰ میلیون تومانی محصولات مدیران‌خودرو !

افزایش قیمت ۴۲ تا ۱۸۰ میلیون تومانی محصولات مدیران‌خودرو !

شرکت مدیران‌خودرو فهرست جدید قیمت محصولات را منتشر کرد که نشان از گرانی حدود ۴۲ تا ۱۸۰ میلیون تومانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، شرکت مدیران‌خودرو ، فهرست جدید قیمت محصولات را منتشر کرد که حکایت از افزایش حدود ۴۲ تا ۱۸۰ میلیون تومانی دارد.

بر اساس این گزارش، طبق دستور شورای رقابت و براساس ملاک افزایش قیمت خودرو طبق نرخ تورم بخشی که بانک مرکزی اعلام کرده، خودروسازان مجاز به افزایش حداکثر ۲۵ درصد قیمت‌ محصولات برای عرضه در سه ماهه سوم سال جاری شده اند.

به این ترتیب محصولات چری و MVM‌ با رشد ۱۵.۷ تا ۲۴.۴ و ۱۷ تا ۲۵ درصدی از ۱.۶ تا ۱۷۹.۷ میلیون و ۴۱.۷ تا ۱۵۶.۷ میلیون تومان افزایش یافته اند.

MVM X ۵۵  در دو مدل اتوماتیک اکسلنت اسپورت و اتوماتیک اکسلنت به ترتیب ۱۶۸ میلیون تومان و ۱۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده‌اند. MVM X۵۵ اتوماتیک اکسلنت اسپورت از ۶۸۷ میلیون به ۸۵۵ میلیون تومان و مدل اتوماتیک اسپورت آن نیز به ۸۴۰ میلیون تومان رسیده است.

MVM X۳۳  اسپورت با افزایش ۱۰۳.۷ میلیون تومانی به ۵۶۲ میلیون تومان و مدل اتوماتیک آن با افزایش حدود ۱۱۰ میلیون تومانی به ۵۹۷ میلیون تومان رسیده است. 

در گروه محصولات MVM X۲۲نیز مدل دنده‌ای لاکچری ۶۱.۶ میلیون ، مدل دنده‌ای اکسلنت اسپورت ۶۴.۷ میلیون ، مدل اتوماتیک لاکچری ۸۵ میلیون و اتوماتیک اکسلنت اسپورت آن ۸۸ میلیون تومان افزیش قیمت داشته‌اند. 

همچنین MVM ۳۱۵ پلاس اتوماتیک با حدود ۵۷ میلیون تومان افزایش ،۴۲۰ میلیون تومان و مدل دنده‌ای نیز از ۲۶۵ میلیون به ۳۰۶.۷ میلیون رسیده است.

خودرو تیگو ۷ IE هم در آستانه یک میلیارد تومان (۹۹۰ میلیون) قرار گرفته و آریزو ۶ با افزایش قیمت ۲۵ درصدی ۸۷۲ میلیون تومان تعیین شد.

در برند چری، آریزو ۵ توربو ۱۲۴.۷ میلیون و تیگو ۵ اکسلنت  ۱۰۸.۵ تومان گران‌تر شده‌ و ۶۲۵ و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.کمترین افزایش قیمت را خودرو آریزو ۵ دنده‌ای داشته که با ۲۴.۹ درصد افزایش قیمت به ۵۰۴.۴ میلیون تومان رسیده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ