کد خبر: ۱۶۲۲۵۲
۰:۰ - ۱۳۹۹/۹/۱۶

برنامه توتال برای فروش ۱۸ درصدی سهام میدان نفتی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار

برنامه توتال برای فروش ۱۸ درصدی سهام میدان نفتی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار

توتال در نظر دارد ۱۸ درصد سهام در میدان نفتی کردستان عراق را به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار به فروش برساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اویل پرایس، شرکت توتال فرانسه قصد دارد سهام 18 درصدی در میدان نفتی منطقه نیمه خودمختار کردستان عراق را به ارزش 500 میلیون دلار به فروش برساند.

براساس این گزارش، توتال با شرکت جفریز گروپ در مورد فروش احتمالی سهام در بلوک اکتشافی سر سنگ در منطقه کردستان در شمال عراق کار می‌کند. اپراتور میدان نفتی اچ کی ان انرژی شرکت هیلوود در دالاس است.

توتال در شرایط سقوط قیمت نفت و آماده شدن برای آینده‌ای با انرژی‌های کم کربن، سرمایه‌ها را کاهش می دهد. این شرکت پس از خرید شرکت مرسک اویل، سهام میدان نفتی کردستان عراق را بدست آورد که بخشی از سرمایه‌های شرکت مارسک اویل بود.

توتال قصد دارد تولید انرژی را یک سوم سطح فعلی افزایش دهد و بیشتر این افزایش تولید مربوط به انرژی‌های تجدید پذیر می‌شود. نیمی از رشد تولید توتال گاز طبیعی مایع و نیمی دیگر مربوط به برق خواهد بود.

پاتریک پویان مدیرعامل توتال در گزارشی اعلام کرد: قصد دارد یکی از 5 تولید کننده برتر انرژی‌های تجدیدپذیر در دنیا باشد. ترکیب عملیات‌ توتال 55 درصد نفت، 40 درصد گاز و کمتر از 5 درصد برق از انرژی‌های تجدیدپذیر است. عملیات‌ این شرکت در 2050 بالغ بر 20 درصد نفت، 40 درصد گاز و 40 درصد انرژی تجدیدپذیر خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ