کد خبر: ۱۶۲۵۷۷
۱۱:۳ - ۱۳۹۹/۹/۲۳

۲۳ میلیون سهامدار عدالت در سجام ثبت نام کردند / درخواست تعجیل در احراز هویت
معاون سپرده‌گذاری مرکزی:

۲۳ میلیون سهامدار عدالت در سجام ثبت نام کردند / درخواست تعجیل در احراز هویت

معاون سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به ثبت‌نام‌ ۲۳ میلیون سهامدار عدالت در سامانه سجام گفت: افراد در صورت تعجیل در احراز هویت این سامانه قطعاً در فرآیند کاری پیشتر خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا ماهیار با بیان اینکه سهامداران درصورت تمایل به حضور در مجامع الکترونیک و دریافت سود باید شماره شبا را در سامانه سجام به ثبت برسانند، گفت: برخی از نهادهای مالی و کارگزاری‌ها بصورت رایگان اقدام به ثبت‌نام و احراز هویت سهامداران سهام عدالت کردند.

وی از ثبت‌نام 174 هزار نفر از روز پنج‌شنبه تاکنون خبر داد و افزود: 60 درصد افراد از طریق سامانه الکترونیکی و غیرحضوری مبادرت به ثبت‌نام کردند که مجموع ثبت‌نام‌کنندگان به 23 میلیون نفر رسیده است. با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و شبکه‌های رسانه ملی مبنی بر ورود سهامداران سهام عدالت به‌روش غیرمستقیم به باشگاه بزرگ بازار سرمایه، تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سجام برای احراز هویت به 7 برابر رسید.

ماهیار ادامه داد: این افراد با دریافت کد بورسی فعال از طریق درگاه های مختلف به آخرین اطلاعات و وضعیت سهام دسترسی خواهند داشت. بسیاری از سهامداران ضمن ثبت‌نام در سامانه سجام تمایل دارند به‌عنوان کاندیدای هیات مدیره شرکت کنند و به همین منظور برای تأیید صلاحیت از طریق شرکت بورس نیز اقدام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا اوایل بهمن ماه تعداد زیادی از هموطنان به این جامعه بزرگ ملحق شوند. سهامداران در صورت تعجیل در احراز هویت در سامانه سجام قطعاً در فرآیند کاری پیشتر خواهند بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ