کد خبر: ۱۶۲۵۸۷
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۹/۲۳

سرمایه
با تصویب در مجمع فوق العاده:

سرمایه "فخوز" از سود انباشته به ۵ هزار میلیارد تومان رسید/ برنامه های آتی

با برگزاری مجمع فوق العاده امروز فولاد خوزستان ، افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی از محل سود انباشته به تصویب رسید تا این شرکت ۵ هزار میلیارد تومانی شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع فوق العاده فولاد خوزستان صبح امروز با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور 52.7 درصد سهامداران در محل شرکت برگزار شد.

در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 162 درصدی از محل سود انباشته مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.

بنابراین گزارش،"فخوز" به منظور اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌ های انجام شده ، سرمایه فعلی را از 1.9 به 5 هزار میلیارد تومان رساند.

اهم مطالب اعلامی در مجمع

یکی از اهداف اصلی "فخوز" تکمیل زنجیره ارزش فولاد است. افزایش بهره وری، بومی سازی فناوری، تکمیل زنجیره و  نقش آوری به عنوان هلدینگ در برنامه استراتژیک قرار دارد. شرکت تاکنون در مواردی توانسته از استخراج و اکتشاف تا انجام مذاکراتی به سمت رسیدن به محصول نهایی را داشته باشد.

اما برای تکمیل فعالیت های سرمایه ای نیاز به حدود 12 هزار میلیارد تومان منابع دارد که افزایش سرمایه فعلی می تواند بخشی از نیازها برای اهداف سازمان را پوشش دهد. این شرکت تا کنون تجربه تولید محصول مصرف کننده نهایی خارج از کارخانه را داشته اما در نظر دارد در برنامه های آتی تمرکز بیشتری روی این مورد داشته باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ