کد خبر: ۱۶۲۸۴۹
۰:۰ - ۱۳۹۹/۹/۳۰

دوره رایگان تابلوخوانی و آشنایی با معاملات سهام عدالت
توسط یک کارگزاری برگزار می شود:

دوره رایگان تابلوخوانی و آشنایی با معاملات سهام عدالت

ثبت نام حضور در دوره رایگان آموزش مقدماتی تابلو خوانی و آشنایی با معاملات سهام عدالت در کارگزاری دلیران پارس آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، همزمان با فرارسیدن سنت دیرینه شب یلدا و آغاز دوره های جدید آموزشی کارگزاری دلیران پارس، دوره آشنایی مقدماتی با تابلو خوانی بورس و ساز و کار معاملات سهام عدالت برگزار و طی آن به موضوعاتی چون آشنایی با الگوهای کاربردی و منحصر به فرد سود گرفتن از بازار، مفاهیم تابلو خوانی و استراتژِی معاملات پرداخته خواهد شد.

براساس این گزارش، کارگزای دلیران پارس با توجه به حضور پرشمار سهامداران عدالت در بازارسرمایه و لزوم توسعه فرهنگ سهامداری و آشنایی با سهام عدالت، آموزش رایگان آشنایی با ساز و کار معاملات سهام عدالت در بورس را در این دوره در نظر گرفته و ثبت نام کنندگان باحضور در این دوره مباحثی چون نحوه مشاهده تمامی سهام سبد عدالت و نحوه فروش انتخابی هر یک از آنها، آشنایی با سامانه معاملاتی و سایت Tsetmc را فراخواهند گرفت.

هزینه برگزاری دوره مقدماتی آموزش تابلو خوانی و سازو کارهای معاملات سهام عدالت، 300 هزار تومان است که علاقه مندان می توانند با کد yalda99 از امتیاز 100 درصد تخفیف بهره مند شوند .

متقاضیان حضور در این دوره می توانند از شنبه 29 آذر تا شنبه آینده 6 دی با مراجعه به سایت آموزشی http://edu.daliranbroker.com اقدام به ثبت نام در رویداد یلدای بورسی کارگزاری دلیران پارس کنند. با اتمام دوره ثبت نام، زمان شروع دوره از طریق ارسال پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ