کد خبر: ۱۶۳۲۱۴
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۸

انتقام از عاملان ترور شهید سلیمانی و ابومهدی حتمی است !
رئیس شورای حزب الله لبنان:

انتقام از عاملان ترور شهید سلیمانی و ابومهدی حتمی است !

رئیس شورای حزب الله لبنان با اعلام اینکه راه شهیدان سلیمانی و ابومهدی ادامه خواهد داشت از انتقام قطعی و مستمر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شباب المقاومه، هاشم صفی‌الدین در مراسم اولین سالگرد شهادت شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس،اعلام کرد:  شهادت خللی در آزادی قدس شریف ایجاد نخواهد کرد و برادران جبهه مقاومت راه جهاد را ادامه خواهند داد.اما انتقام از عاملان این ترور حتمی و قطعی خواهد بود!

وی افزود: از مهمترین ویژگی های این دو فرمانده بزرگوار می توان به فروتنی، اخلاص، دلاوری، مسئولیت پذیری و از خودگذشتگی اشاره کرد. آنهاآماده بودند از جان و همه چیز بگذرند و همه زندگی را در راه خدا وقف کرده بودند و با این روحیه در سخت ترین شرایط که نیاز به فداکاری و جانفشانی داشت حضور داشتند.این ویژگی ها وحشت به جان آمریکایی ها، اسرائیلی ها و تکفیری هاانداخت و همه دشمنان را دچار وحشت کرد.

رئیس شورای حزب الله لبنان ادامه داد: این دو فرمانده راه را برای همه روشن کردند تا هر کسی که نجات و اعتلای این امت را می خواهد برای فداکاری آماده و در خط مقدم حضور داشته باشد. فرماندهی فعال و پویا همین است که جوانان را برای حرکت کردن به سمت جبهه ها برانگیخته و به جبهه ها جان تازه ای می دهد.

صفی‌الدین گفت: نباید با ترور فرماندهان ضعف و نا امیدی به دلها رخنه کند. خون های پاک این شهدا پایمال نمی شود و نمی گذارد کسی ساکت بماند و انقلابی دوباره برافروخته است!

وی افزود: عهد بسته ایم انتقام این خونها را بگیریم که در چندین زمینه و فعالیت خواهد بود و یک روزه، یک ماهه ،یک ساله و با یک کار نیست. بلکه مداوم است و در همه زمینه ها استمرار خواهد داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ