کد خبر: ۱۶۳۲۲۵
۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۹

پالایشگاه بورسی محصول ویژه با خلوص ۹۹ درصد تولید می کند
معاون تولید شرکت:

پالایشگاه بورسی محصول ویژه با خلوص ۹۹ درصد تولید می کند

معاون پالایشگاه اصفهان از تولید حلال پنتان با خلوص بالای ۹۹ درصد و با ظرفیت ۱۰۰۰ بشکه در روز و با امکان صادرات خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا جعفرپور با اشاره به عاری بودن پنتان تولیدی پالایشگاه اصفهان از ترکیبات آروماتیکی، الفینی و گوگردی این محصول را سبز و دوستدار محیط‌ زیست معرفی کرد و گفت: خلوص پنتان این محصول بیش از ۹۹ درصد و نسبت نرمال پنتان به ایزو پنتان آن طبق استاندارد های روز دنیا است و با توجه به قابلیت هائی که در فرایند تولید این محصول وجود دارد نسبت ترکیبات ایزو پنتان به نرمال پنتان متناسب با نیاز همه صنایع، قابل تنظیم است.

وی افزود: محصول جدید این شرکت عاری از ترکیبات کلردار است و مصرف‌کنندگان عمده حلال پنتان واحدهای پتروشیمی را پلی استایرن انبساطی (تولیدکننده مواد اولیه یونولیت) و برخی واحدهای صنعتی کوچک‌تر تشکیل می دهند. پنتان به‌عنوان حلال در برخی از فرآیندهای پلیمریزاسیون و در تولید برخی از رنگ‌ها استفاده می‌شود. این محصول در تولید انواع گرید های فوم پلی یورتان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جعفرپور ادامه داد: اکنون تولید جهانی پنتان حدود ۱۲۵ هزار تن است و بیشتر مصرف‌کنندگان این محصول کشورهای اروپایی، آسیای شرقی، ژاپن، هند هستند که البته انتظار می‌رود در آینده رشد بیشتری را در بازارهای هند و آسیای شرقی شاهد باشیم. شرکت‌هایی نظیر Shell، ExxonMobil، Phillips، CNPC و LG Chemical از بزرگ‌ترین بازیگران و تولیدکنندگان این محصول محسوب می‌شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ