کد خبر: ۱۶۳۴۲۷
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴

پذیره‌نویسی صندوق جدید
از امروز تا ۲۰ دی ماه :

پذیره‌نویسی صندوق جدید "سحرخیز" شروع شد / شرایط خرید هزار تومانی + مزایا

پذیره‌نویسی واحدهای هزار تومانی صندوق ETF جدید گروه زعفران سحرخیز از امروز یکشنبه برای ۵ روز کاری با برخورداری از چند مزیت شروع شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی صدور مجوز فعالیت صندوق کالایی کشاورزی گروه زعفران سحرخیز ، پذیره‌نویسی واحدهای هزار تومانی این صندوقETF جدید از امروز یکشنبه تا 20 دی ماه با نماد "سحرخیز" شروع شد.

براساس این گزارش ، زمان پذیره‌نویسی هم از ساعت 9 تا 15.30 بوده و متقاضیان باید دارای کد سجامی باشند و از دو روش مراجعه مستقیم به کارگزاری‌ها و یا از طریق حساب‌ آنلاین سرمایه گذاران نزد کارگزاری ها و با حداقل 500 واحد و بدون محدودیت سقف خرید قابل انجام است.پس از پایان فرایند پذیره‌نویسی و با بررسی تعداد واحدهای ثبت شده به هر فرد تعداد مشخصی واحد از صندوق اختصاص خواهد یافت.

صندوق زغفران سحرخیز صندوقی مطمئن و سودآور است که سرمایه‌گذاران می‌توانند با پذیره‌نویسی و خرید واحدهای آن ضمن ایجاد تنوع در سبد سرمایه‌ از این فرصت جذاب سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

صندوق سرمایه‌گذاری گروه زعفران سحرخیز ، صندوق کالایی و مطابق با قوانین بورس کالا بوده که پشتوانه آن گواهی سپرده‌های کالاهای کشاورزی ارزشمند، استراتژیک و صادراتی همچون زعفران، پسته، زیره سبز و ... است و سرمایه‌گذاری در این صندوق، باعث می‌شود علاوه بر حمایت از کشاورزان ایرانی و کسب سود، امکان خرید و فروش فوری واحدهای صندوق از سوی سرمایه‌گذاران ممکن باشد.

از دیگر ویژگی‌های این صندوق آن است که تغییر قیمت در محصولات کشاورزی این امکان را برای سرمایه‌گذاران و حتی سرمایه‌گذاران تازه وارد فراهم می‌کند که بتوانند به جای سرمایه‌گذاری و معامله کالای فیزیکی محصولات کشاورزی در بازارهای سنتی و پذیرش خطرات و ریسک‌های این نوع از معامله این کالاها را در قالب صندوق‌های سرمایه گذاری مبتنی بر کالا خرید و فروش کنند.

صندوق گروه زعفران سحرخیز، صندوقی پیشگام در گروه صندوق‌های کالای کشاورزی در بازار سرمایه ایران است و تحت مدیریت شرکت سبدگردان سهم آشنا قرار دارد که با تجربه اداره 10 صندوق‌ متنوع و موفق بازارسرمایه شامل صندوق‌های امین‌‌آشنا ایرانیان، حکمت‌آشنا ایرانیان، سرمایه‌گذاری مشترک سهم آشنا، صندوق جسورانه ایده نوتک آشنا، بازارگردانی سهم آشنا یکم، بازارگردانی مپنا ایرانیان، جایزه علمی فناوری پیامبر اعظم (ص)، نیکوکاری ورزشی پرسپولیس، صندوق شاخصی بازار آشنا و صندوق گروه زعفران سحرخیز یکی از شرکت‌های برتر در بخش سبدگردانی بازار سرمایه است. این صندوق با همکاری شرکت زعفران سحرخیز تاسیس شده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این لینک مراجعه کنند.

 


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ