کد خبر: ۱۶۳۴۳۴
۱۳:۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴

تکرار دفاع روحانی از لایحه بودجه سال آینده و وعده آغاز واکسیناسیون

تکرار دفاع روحانی از لایحه بودجه سال آینده و وعده آغاز واکسیناسیون

رئیس جمهور از تنظیم واقع‏ بینانه لایحه بودجه سال آینده با هدف توسعه اقتصادی و حمایت معیشتی مردم دفاع کرد و گفت: واکسیناسیون از هفته‏ های آینده آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه امروز ستاد اقتصادی دولت درباره لایحه بودجه سال آینده گفت: دولت با تکیه بر تجارب به دست آمده از ایستادگی در برابر جنگ تمام عیار و خنثی ‏سازی تحریم‏ ها، بودجه سال آینده را با هدف توسعه اقتصادی و حمایت معیشتی مردم تنظیم کرده است.

وی افزود: میزان درآمدهای مالیاتی و درآمدهای حاصل از صادرات نفت در بودجه پیشنهادی بر مبنای پیش ‏بینی روند اقتصادی در سال آینده به صورت واقع‏ بینانه و با تاکید بر توان اقتصادی و استیفای حقوق تنظیم شده است.

رئیس جمهور ادامه داد: وضعیت و شرایط اقتصادی اقتضا می‏ کند با در نظر گرفتن تمام الزامات از هر تصمیمی که منجر به فشار مضاعف اقتصادی به معیشت مردم و اقتصاد شود خودداری کرد.

روحانی گفت: دولت امیدوار است با اقدامات انجام شده در کنار پیگیری مجدانه برای تولید داخلی واکسن کرونا، طی هفته‏ های آینده با خرید واکسن از شرکت‏های مختلف و انتقال آن، واکسیناسیون با اولویت کادر درمان و سالمندان آغاز شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ