کد خبر: ۱۶۴۲۰۴
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۵

احتمال نامزدی وزیر نفت اسبق در انتخابات و افزایش آمار نظامی ها

احتمال نامزدی وزیر نفت اسبق در انتخابات و افزایش آمار نظامی ها

احتمال نامزدی وزیر نفت اسبق و دوست دیرین سردار سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده قوت گرفت و منجر به افزایش آمار نظامی ها شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه شرق در گزارشی اعلام کرد: تاکنون حسین دهقان، محمدباقر قالیباف، محسن رضایی و حتی عزت‌الله ضرغامی همگی چهره‌هایی با پیشینه دور یا نزدیک نظامی‌ به صراحت یا به صورت تلویحی قصد ورود به رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ را دارند.

نام سعید محمد رئیس فعلی قرارگاه خاتم‌الانبیا هم اخیرا مطرح شده ولی به نظر می‌رسد در آخرین تحلیل‌ها،اصولگرایان چندان نگاه جدی به ریاست‌ جمهوری وی ندارند و برای گزینه شهرداری تهران کنار گذاشته‌اند .

رستم قاسمی هم هر چند به صراحت اعلام نکرده قصد نامزدی انتخابات ریاست جمهوری را دارد ولی بسیار تلاش کرده بگوید نظامی نیست اما در همین توضیح و تعریف گفت: نظامیان به‌خصوص سپاهیان دانشکده افسری نرفته‌ اند. روز اولی که آمدیم هیچ دوره نظامی ندیدیم. با مدرک مهندسی عمران آمدم و بعد از جنگ تحمیلی در حوزه سازندگی بودم .سپس به وزارت نفت رفتم و امروز هم کار اقتصادی انجام می‌دهم.

وی افزود: کسی که ادعا دارد یک‌شبه و یک‌ساله اوضاع را درست می‌کند، وعده‌ای توخالی داده است. چرا که قابل تحقق نیست اما در زمانی منطقی تغییر ریل امکان پذیر است. وقتی بعد از دولت دهم به سپاه برگشتم به دلیل رفاقت و ارتباطات طولانی که با سردار سلیمانی داشتم به پیشنهاد وی مشغول همکاری شدم .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ