کد خبر: ۱۶۴۳۴۹
۹:۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۸

توضیحات اندونزی درباره نفتکش توقیف شده ایران
سخنگوی گارد ساحلی اعلام کرد:

توضیحات اندونزی درباره نفتکش توقیف شده ایران

سخنگوی گارد ساحلی اندونزی درباره دو نفتکش توقیف شده ایرانی و پانامایی توضیحاتی ارائه کرد و اعلام کرد: دو کشتی با عدم نشان دادن پرچم، هویت را پنهان کرده بودند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ویسنو پراماندیتا درباره نفتکش توقیف شده ایرانی به رویترز گفت: نفتکش‌های ایرانی و پانامایی که به اتهام انتقال غیر قانونی نفت در آب‌های مالزی توقیف شده‌اند در مسیر جزیره باتام هستند تا برای تحقیقات بیشتر در این منطقه لنگر اندازند. این دو ابرنفتکش که خدمه آنها از ایران و چین هستند، روز یکشنبه در آب‌های اندونزی نزدیک جزایر کالیمانتان توقیف شدند.

وی افزود: کشتی "ام‌تی هورس" متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران است که سال گذشته برای تحویل ۱. ۲ میلیون بشکه میعانات ایران به ونزوئلا رفته بود و" ام‌تی فریا "توسط شرکت شانگهای فیوچر شیپ اداره می‌شوند و مجموعا ۶۱ خدمه داخل کشتی دارندکه برخی داخل نفتکش‌ مانده‌اند اما عده ای در کشتی‌های گارد ساحلی برای پاسخگویی در جریان تحقیقات بیشتر بازداشت شده‌اند.

پراماندیتا ادامه داد: این کشتی‌ها هنگام انتقال نفت از ام‌تی هورس به ام‌تی فریا توقیف شدند و یک لکه نفتی در محل نفتکش دریافت‌کننده وجود داشته است. طبق اعلام مقامات اندونزی، دو کشتی با عدم نشان دادن پرچم، هویت را پنهان کرده بودند و سیستم شناسایی اتوماتیک را خاموش کرده و به تماس رادیویی پاسخ نداده بودند. 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ