کد خبر: ۱۶۴۳۶۵
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۸

تامین سرمایه بورسی حامی کشتی گیران لیگ برتر آزاد و فرنگی

تامین سرمایه بورسی حامی کشتی گیران لیگ برتر آزاد و فرنگی

تامین سرمایه امین با حمایت از نسل آینده کشتی به ۴ کشتی‌گیر برتر منتخب توسط کمیته فنی، واحدهای صندوق امین یکم فردا اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سلمان خادم‌الملّه مدیرعامل تامین سرمایه امین در مراسم دیروز که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، مهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و جمعی از کشتی‌گیران برتر برگزار شد ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی‌گیران برتر گفت: یک فرصت بزرگ تاریخی پیش‌رو دارید و چشم امید تمام مردم ایران در مسابقات المپیک توکیو 1400 به شما است تا ضمن کسب حداقل 4 مدال رنگارنگ برای ایران افتخارآفرینی کنید این یکی از آرزوها است و قطعاً این توفیق را خواهید داشت.

وی افزود: طبق وعده ای که در ابتدای برگزاری لیگ برتر کشتی داده بودیم و با حمایت از نسل آینده این رشته ورزشی در ایران به 4 نفر از کشتی‌گیران برتر که توسط کمیته فنی انتخاب شده‌اند، واحدهای صندوق امین یکم فردا اهدا می‌کنیم.

خادم المله ادامه داد: صندوق سرمایه‌گذاری امین یکم فردا یکی از صندوق‌های پرمعامله و پرطرفدار از مجموعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت این شرکت است که با افزایش سقف تا 10 هزار میلیارد تومان فرصت کسب سود روز شمار مناسبی را برای همه افراد فراهم کرده است. ضمناً حمایت این صندوق از لیگ برتر کشتی منجر به اقبال عموم مردم به سرمایه‌گذاری در این صندوق شده است.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی هم در این مراسم به معرفی کشتی‌گیران برتر پرداخت و گفت: حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان و بدون باخت، کیان محمودجانلو با شکست قهرمان سال 2019 و بدون باخت، علی موسی‌زاده با 21 سال سن و بدون باخت و امیر عبدی با 18 سال سن و بدون باخت از نگاه کمیته فنی لیگ برتر به عنوان کشتی‌گیران برتر انتخاب شدند.  

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی هم با قدردانی از توجه و همراهی تامین سرمایه امین به عنوان حامی لیگ برتر کشتی گفت: سرمایه‌گذاری در کشتی نوعی مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است که ضمن پر کردن اوقات فراغت، ذکات مال نیز است. امید می رود کشتی‌گیران با کسب نتایج درخشان دل مردم را شاد کنند.

https://t.me/AminFardaFund

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ