کد خبر: ۱۶۵۲۹۳
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۴

ادعای نماینده مجلس درباره کشف داروی ضد کرونا توسط دانشمند قزوینی

ادعای نماینده مجلس درباره کشف داروی ضد کرونا توسط دانشمند قزوینی

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به کشف داروی ضد کرونا توسط دانشمند قزوینی گفت: چرا ۴ عدد همین دارو در ناصرخسرو به قیمت 3.2 میلیون تومان فروخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، فاطمه محمد بیگی در جلسه علنی مجلس با بیان اینکه دانشمند جوان قزوینی موفق به کشف داروی ضد کرونایی شده که ۱۰۰ سال گذشته هم داروی ضدانگل بوده و سابقه دارویی دارد به سعید نمکی وزیر بهداشت اعلام کرد: چرا دارو دپو می شود و اجازه توزیع داده نمی شود؟

وی افزود: نسبت به روند تصمیم گیری در ستاد ملی مبارزه با کرونا اعتراض دارم. ضعف در حمایت از تولید داروهای ضدکرونای ایرانی و اطاله زمان در برگزاری جلسات کمیته علمی ستاد برای بررسی ورود داروهای ضدکرونای جدید ایرانی در چرخه تولید انبوه و توزیع آن جای سوال دارد.

محمد بیگی ادامه داد: چرا ۴ عدد همین دارو در ناصرخسرو به قیمت 3.2 میلیون تومان فروخته می شود اما داروی ایرانی با قیمت ۳۰ هزار تومان قابل دسترس است؟ آیا امکان نفوذ برای ادامه واردات نوع خارجی ، مانع برگزاری جلسات ستاد ملی کرونا در کمیته علمی می شود؟ خواهان برگزاری  جلسه و بررسی صدور مجوز پخش داروی ایرانی ضدکرونا هستیم. تعلل برای مقابله با کرونای جهش یافته که سه برابر سریعتر از نوع معمولی کشنده تر است را بررسی کنید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ