کد خبر: ۱۶۶۲۱۳
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶

تشکر مدیر حوزه های علمیه از

تشکر مدیر حوزه های علمیه از "همراه" بابت نگاه ویژه به امر توسعه فناوری

مدیر حوزه های علمیه با تقدیر از خدمات همراه اول و نگاه ویژه این اپراتور به امر توسعه فناوری گفت: سوق درصد قابل توجهی از آموزش ها به فضای مجازی، پوشش خوبی در این عرصه داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول پس از افتتاح رسمی سایت 5G همراه اول در استان قم در دفتر علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه مروری بر فعالیت ها و اقدامات جهادی این اپراتور در ایام شیوع کرونا که حجم مصرف مردم در حوزه های ارتباطی را رشد داد و نگاه توسعه محور این اپراتور داشت.

وی از فناوری 5G به عنوان مسیری برای توسعه حوزه محتوا نام برد و از ظرفیت موجود در حوزه های علمیه به عنوان راهکاری برای غنی سازی این بخش از فضای رسانه ای و ارتباطی گفت.

علیرضا اعرافی نیز ضمن تقدیر از خدمات همراه اول و نگاه ویژه این اپراتور به امر توسعه فناوری گفت: انقلاب موتور پیشران در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت های حیاتی شد که ثمرات آن را امروز شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه به مقوله فناوری از بُعد ابزار و سوژه پرداخته اند، نیم نگاهی به اقدامات انجام شده توسط حوزه در ایام کرونا داشت و عنوان کرد: درصد قابل توجهی از آموزش ها به فضای مجازی برده شد و پوشش خوبی در این عرصه داشت. برنامه ریزی های کلان این نهاد برای به خدمت درآوردن فناوری هایی نظیر  هوش مصنوعی در مسیر علمی، فرصت شناسی هوشمندانه و تحلیل دقیق فرصت ها و تهدیدات پیش روی این حرکت، مهم ترین گام در سیر تحول ابزارهای تولید علوم اسلامی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ