کد خبر: ۱۶۶۷۲۴
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱/۲۱

بررسی شکایت نمایندگان از روحانی و نحوه برگزاری جلسات مجلس
عضو هیات رئیسه خبر داد:

بررسی شکایت نمایندگان از روحانی و نحوه برگزاری جلسات مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس از بررسی شکایت نمایندگان از رئیس جمهور به دلیل عدم ابلاغ قوانین برای رأی‌گیری به منظور ارسال به قوه قضاییه در جلسه علنی این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمد امیرآبادی فراهانی درباره رسیدگی به شکایت نمایندگان از حسن روحانی به فارس گفت: در جلسه علنی این هفته، بررسی شکایت نمایندگان در قالب ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس به دلیل استنکاف از ابلاغ ۱۳ مورد از قوانین مصوب مجلس به‌منظور رأی‌گیری برای ارسال به قوه قضائیه در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: چنانچه نمایندگان به گزارش کمیسیون قضایی درباره شکایت مطرح شده از رئیس جمهور رای مثبت دهند، گزارش برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین لایحه اصلاح قانون چک برای رسیدگی در دستور کار صحن مجلس قرار خواهند داشت و نمایندگان رسیدگی به برخی مصوبات مجلس که مورد ایراد شورای نگهبان بوده، همجون لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و اصلاح ساختار بودجه را در دستور کار دارند.

امیرآبادی گفت: تا زمانی که تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته باشد، جلسات مجلس در سه مکان مجزا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد. جلسات کمیسیون‌ها هم به دلیل فضای محدود برگزار نمی‌شود و جلسات آنها در چهار مکان در ساختمان مجلس همچون تالار تشریفات، کمیسیون تلفیق، سالن مشروطه و کمیسیون اصل نود با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.

وی افزود: جلسات صحن در صبح روزهای یکشنبه و سه شنبه در سه مکان صحن کمیسیون تلفیق و سالن مشروطه با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود و جلسات کمیسیون‌ها هم دوشنبه ها برگزار خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ