کد خبر: ۱۶۷۰۱۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱/۲۹

برنامه ایران خودرو برای ارتقای کیفی محصولات اعلام شد

برنامه ایران خودرو برای ارتقای کیفی محصولات اعلام شد

ایران خودرو از ارتقای کیفی پنج محصول رانا و سورن پلاس ،هایما اس۷ توربوشارژ و تارا با گیربکس دستی و اتوماتیک با سطح کیفی ۴ تا ۵ ستاره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای تحقق اهداف کیفیت، ارتقای دو محصول رانا پلاس و سورن پلاس به سطح کیفی 4 ستاره، هایما اس7 توربوشارژ به سطح کیفی 5 ستاره و عرضه تارا با گیربکس دستی و اتوماتیک با سطح کیفی 4 و 5 ستاره در سال جاری هدفگذاری شده است.

بر اساس این گزارش، این خودرو ساز با افزودن یک ستاره کیفی به محصول سمند، تولید محصول پارس سایت خراسان با 3 ستاره، آغاز تولید دنا پلاس توربو دستی با 4 ستاره و تولید نخستین خودروی تمام ایرانی با 5 ستاره کیفی در سال گذشته، توانست ارتقای کیفیت محصولات را محقق کند.

در سال جاری برنامه و نقشه راه فرآیند داخلی‌سازی قطعات با مشارکت قطعه‌سازان داخلی و با ترکیب قطعه‌سازان کوچک در قالب شرکت‌های هلدینگ، با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت. همچنین با تامین مواد اولیه مناسب، قطعات و مجموعه های با کیفیت با اجرای فرآیند تضمین کیفیت سازندگان در تکوین قطعات جدید، تلاش‌ها در راستای ارتقای کیفیت در حوزه تامین و چابک‌سازی فرآیند تاییدیه قطعات انجام خواهد شد.

ایران خودرو افزایش رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش را با جدیت دنبال می کند. بهبود در برخی ساز و کارها و سیستم‌های خودرویی و موتور از جمله طرح های بهبود کیفیت در حوزه محصولات، سیستم و قطعات است که در سال جاری اجرایی خواهد شد. همچنین283 برنامه بهبود زیرساختی و 62 طرح بهبود کیفیت برای محصولات و مجموعه ها تعریف شده است.

 این خودروساز در شرایط تحریم و کرونای سال گذشته، موفق شد سطح کیفی محصولات را تا 10 درصد نسبت به سال 98 ارتقا دهد.

در سال گذشته، شاخص‌های رضایتمندی مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش، 4درصد بالاتر از متوسط صنعت قرار داشته است.

این شرکت در ارزیابی صورت گرفته از رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش با اختلاف 5 امتیازی در صدر جدول رده‌بندی خودروسازان داخلی در این شاخص قرار دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ