کد خبر: ۱۶۸۷۷۱
۱۹:۸ - ۱۴۰۰/۳/۱۴

پیش بینی هواشناسی از وزش باد شدید و باران سه روزه در برخی مناطق

پیش بینی هواشناسی از وزش باد شدید و باران سه روزه در برخی مناطق

سازمان هواشناسی از پیش بینی بارش‌های ‌پراکنده در برخی نقاط شمال، وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در غرب و جنوب غرب طی امروز و دو روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صادق ضیاییان مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی طبق نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری به ایسنا اعلام کرد: امروز در برخی مناطق استان‌های واقع در نوار ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش ‌پراکنده ‌پیش‌بینی می‌شود. همچنین در جنوبی غرب و نوار شرقی بخصوص در ساعات بعدازظهر وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی مناطق باعث خیزش گرد و خاک می‌شود.

فردا در اغلب مناطق، جوی آرام و آسمانی صاف ‌پیش‌بینی می‌شود. یکشنبه هم در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

دوشنبه و سه‌شنبه با عبور امواج تراز میانی جو در شمال استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی بویژه در ساعات بعدازظهر رگبار ‌پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار ‌پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باشد شدید همراه با کاهش نسبی دما ‌پیش‌بینی می‌شود.

امروز مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و طی سه روز آینده، شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف و در بعضی ساعات همراه با افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۸ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه نیز صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ