کد خبر: ۱۷۲۵۱۴
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۵/۵

ایران خودرو ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کرد / قیمت جدید و بدون اعلام طرح فروش
در تیر ماه:

ایران خودرو ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کرد / قیمت جدید و بدون اعلام طرح فروش

شرکت ایران خودرو در ماه قبل بالغ بر ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ با قیمت کارخانه ای ۷۱۲ میلیون تومانی تولید کرد که بدون صدور هیچ فراخوان، طرح فروش یا اطلاعیه ای فروخته شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بررسی اطلاعات مالی شرکت ایران خودرو در ماه گدشته نشان می دهد پژو 2008 به خط تولید برگشته و قیمت کارخانه ای نیز 712 میلیون تومان بود. آخرین بار این محصول پسابرجامی دی سال گذشته در خطوط تولید این خودروساز دیده شده بود.

براین اساس، "خودرو" در دوره تیر ماه  بالغ بر  103 دستگاه پژو 2008 تولید کرد در حالی که این خودروساز سال گذشته توانست تنها 181 دستگاه از این محصول کراس اوور را عملیاتی کند. بنابراین ایران خودرو یک ماهه 57 درصد کل پژو 2008 تولیدی سال گذشته را در خطوط تولید نهایی کرد.

با توجه به تولید 103 دستگاه پژو 2008 در اولین ماه از تابستان، مجموع تولید این خودرو به 16 هزار و 241 دستگاه می رسد. بنابراین 241 دستگاه بیش از تعهد تولید شد.

همچنین ایران خودرو برای فروش این تعداد خودرو در تیر هیچ فراخوان، طرح فروش یا اطلاعیه ای صادر نکرده و بدون اعلام قبلی فروخته است و مشخص نیست این خودروها به چه کسی و در چه قالبی تحویل داده شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ