کد خبر: ۱۷۸۸۳۳
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۹/۶

تشکیل کارگروه مجلس و دولت برای تعیین تکلیف ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت

تشکیل کارگروه مجلس و دولت برای تعیین تکلیف ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت برای تعیین تکلیف حدود ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامرضا مرحبا در تشریح آخرین وضعیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان به تسنیم گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس در ماه‌های انتهایی عمر دولت قبل ، طرحی را مبنی بر تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت تصویب کرد و دستورکار قرار داد.

وی افزود: افراد جامانده از دریافت سهام عدالت حدود ۲۰ میلیون نفر و اغلب از اقشار واجد دریافت سهام عدالت هستند و طبق طرح پیشنهادی ، افراد تحت پوش بهزیستی، کمیته امداد و رزمندگان معسر در مرحله اول تا سقف ۱۰ میلیون نفر از محل دارایی های دولت است، سهامدار عدالت می شدند اما دولت روحانی همکاری نکرد و این مسئله مسکوت ماند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در دولت جدید رویکرد تغییر کرده و تمایل نشان داد. رئیسی هم به وزرای اقتصاد و تعاون و رفاه اجتماعی  اعلام کرده در این زمینه همکاری‌ کنند. پژوهش‌های مجلس نیز در گزارشی اشاره کرده منابع این موضوع از محل کدام دارایی های دولت تامین شود .

مرحبا گفت: در حال حاضر پیگیری حل مسئله جاماندگان سهام عدالت در اختیار کارگروه مشترک متشکل از اعضای کمیسیون اقتصادی و وزارت اقتصاد است و مقرر شده مسئله جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف شود. قرار است در این کارگروه با همکاری دولت منابع لازم برای پیش برد این طرح تعیین شود که طرح مجلس نهایی و با همراهی مجلس و دولت عملیاتی شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ