کد خبر: ۱۷۹۱۸۵
۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۹/۱۵

توقف ۹ نماد ، رفع گره از دو سهم منفی + زمان توقف

توقف ۹ نماد ، رفع گره از دو سهم منفی + زمان توقف "ذوب" برای انتقال به بورس

امروز سهام دو شرکت منفی بورس ، مشمول رفع گره معاملاتی بوده و در برابر توقف نماد ۹ شرکت بورسی و فرابورسی ، زمان توقف ذوب آهن برای انتقال از فرابورس به بورس اعلام شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از شروع معاملات بازار سهام در سومین روز هفته ، نماد شرکت های لیزینگ‌ ایران‌ ، ایران‌ ارقام‌ ، گروه دارویی سبحان ، دارویی ره آورد تامین و تولید و توسعه سرب روی ایرانیان  به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد .

همچنین شرکت های بهساز کاشانه تهران و موتوژن‌ برای یک روز و لیزینگ رازی و کیسون برای دو روز کاری از تابلو معاملات بورس و فرابورس رفتند .

علاوه بر این در پی موافقت با انتقال شرکت ذوب آهن اصفهان از فرابورس به بورس ، نماد این شرکت هم در پایان معاملات شنبه آینده متوقف می شود .

سهام دو شرکت بورسی سرمایه گذاری استان خوزستان و خراسان رضوی که در روزهای گذشته دارای صف فروش پایدار بودند ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی است.

بازارگردانی سهام بانک شهر که در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد با با دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلو مربوطه و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از امروز شروع شد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ