کد خبر: ۱۷۹۵۴۳
۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۹/۲۴

سه شرکت مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ ، ۵۹ و ۴۷ درصدی گرفتند

سه شرکت مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ ، ۵۹ و ۴۷ درصدی گرفتند

سه شرکت بورسی و فرابورسی با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ ، ۵۹ و ۴۷ درصدی ، آماده برگزاری مجمع فوق العاده و اعمال تامین مالی شدند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت فولاد آلیاژی ایران، سبحان دارو و صنایع نسوز توکا به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 100 ، 59 و 47 درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی دریافت کردند.

براین اساس، "فولاژ" سرمایه فعلی را از 1.2 به 2.4 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و با هدف جبران مخارج سرمايه ای انجام‌ شده طرح توسعه ای يزد يک، اعمال می شود.

همچنین "دسبحان" با دریافت مجوز افزایش سرمایه 59 درصدی ( معادل 90 میلیارد تومان ) از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ، می تواند سرمایه اسمی 153 میلیارد تومانی را به 243 میلیارد تومان برساند و صرف نوسازی و تجهیز خط تولیدی جامدات و خرید و جایگزینی ماشین آلات کند.

"کتوکا" هم که در بازار اول معاملات فرابورس حضور دارد ، طبق تصمیمات مجمع فوق العاده 2 آذر سال گذشته مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 15 به 113 میلیارد تومان می تواند نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 77 به 113 میلیارد تومان معادل 47 درصد اقدام کند.

تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی وصرف اجرای طرح توسعه پروژه تولید 10 هزار تن آجر کربن منیزیت می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ