کد خبر: ۱۸۰۱۳۵
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰

وعده وزیر اقتصاد به نتایج مثبت عملکرد اقتصادی دولت تا چند ماه آینده

وعده وزیر اقتصاد به نتایج مثبت عملکرد اقتصادی دولت تا چند ماه آینده

وزیر اقتصاد از مشاهده نتایج مثبت عملکرد اقتصادی دولت تا چند ماه آینده خبر داد و مدعی شد، قیمت‌ها به ثبات رسیده است !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان خاندوزی با اشاره به اینکه عملکرد اقتصادی دولت تا چند ماه آینده قابل مشاهده خواهد بود، اعلام کرد: اقتصاد در سال‌های گذشته در حالت انتظار قرار گرفته بود و بخش عمده تلاش در این مدت رفع این انتظار بود. به طوری که حرکت نقطه‌ای قیمت‌ها به ثبات نزدیک شد.

وی افزود: بودجه 1401 یکی از گام‌های کمک کننده برای رفع فضای کسری بودجه و پیامدهای آن خواهد بود. در اقتصاد غیر از جبران نقدی یارانه‌ای راهکار فوری برای حل مسائل خانوارها نیست ولی نقاط شروعی وجود دارد که طی ماه های آتی می‌توان نتایج آن‌ها را مشاهده کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: شکایت مردم از وضعیت موجود برحق است . اصلاح ساختارهای نامناسب در برخی سازمان‌ها زمان‌بر است که با صبر و شکیبایی به نتیجه خواهد رسید . امید است تا سال آینده اقدامات دولت نتایج مثبتی در پی داشته باشد.

خاندوزی گفت: در حوزه اصلاح سیاست‌های اقتصادی ، کاملا از حوزه مسئولانه و راه‌گشا باید ورود کرد که در این راستا دولت به همکاری جامعه دانشگاهی و حوزوی نیاز دارد.

وی افزود: سیاست‌های ارزی دست‌ و پای ساستگذار در حوزه تصمیم‌گیری را بسته و باید این موضوع در مجامع روایت شود تا افکاری مانند بی‌تفاوتی دولت نسبت به برخی تصمیم‌ها از ذهن‌ها پاک شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ