کد خبر: ۱۸۰۹۰۶
۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲

خروج ۱۳ نماد،تغییر حجم مبنا ۲ سهم و روز آخر قبل از افزایش سرمایه۳۲۴ درصدی

خروج ۱۳ نماد،تغییر حجم مبنا ۲ سهم و روز آخر قبل از افزایش سرمایه۳۲۴ درصدی

امروز نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی بسته شد و حجم مبنای دو شرکت فرابورسی تغییر کرد و آخرین روز قبل از افزایش سرمایه ۳۲۴ درصدی هم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از شروع معاملات بازار سهام در اولین روز کاری بهمن ، نماد شرکت های های وب، موتور سازان‌ تراکتور سازی‌ ، صنعتی‌ آما، لیزینگ‌ ایران‌،سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی‌ و بیمه دی به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت و داروسازی شهید قاضی بدون اعلام زمان بسته شد.

همچنین شرکت های پتروشیمی کرمانشاه و دارویی‌ لقمان‌ ، برای یک روز کاری و ماشین سازی نیرو محرکه ، ایرانیت ، بیمه حکمت صبا و نگین گردشگری ایرانیان،  برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند .

علاوه بر ایم امروز آخرین روز داد و ستد سهام ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌ و قبل از افزایش سرمایه 324 درصدی است که برای این منظور ، دوشنبه مجمع فوق العاده برگزار خواهد شد .

در این میان حجم مبنای نماد معاملاتی فارسیت اهواز از امروز شنبه به یک تغییر کرد و حجم مبنای شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور هم بر اساس مقادیر مرتبط با نحوه حجم مبنا در تابلو بازار زرد ، محاسبه و اعمال خواهد شد.

همچنین محدودیت حجمی و حداکثر 200 هزار سهمی در هر سفارش برای شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر تعیین شد.

بازارگردانی سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی ، گروه توسعه مالی مهر آیندگان  و متغیرهای بازارگردانی سهام صنایع و معادن احیاء سپاهان هم تغییر کرد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ