کد خبر: ۱۸۱۲۲۵
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۹

شروع باران و برف مجدد در نیمی از مناطق ایران و ماندگاری هوای سرد
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

شروع باران و برف مجدد در نیمی از مناطق ایران و ماندگاری هوای سرد

سازمان هواشناسی ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه و شروع باران و برف مجدد در نیمی از مناطق ایران و ماندگاری هوای سرد را پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین پیش بینی از وضعیت جوی مناطق مختلف ایران به ایرنا اعلام کرد: در پی ورود سامانه بارشی جدید از سمت غرب و جنوب غرب از دوشنبه ، بارش‌ها در نیمی از ایران مجددا آغاز خواهد شد و هوای سرد در اغلب مناطق  ماندگار باشد.

با ورود این سامانه بارشی، سرمای هوا تشدید خواهد شد و هوای سرد در غرب، جنوب غرب و شمال ایران تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. همچنین  سه‌شنبه برای مناطقی از جمله خوزستان، شمال بوشهر، استان فارس، جزایر شمالی خلیج فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش پیش‌بینی می‌شود.

امروز نیز مناطقی از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب بوشهر و سواحل خزر، بارانی خواهد بود و بارش‌های پراکنده و همراه با وزش باد ادامه دارد.

سامانه بارشی امروز از سمت شرق خارج می‌شود اما هوای سرد تا ورود سامانه بارشی بعدی ، ماندگار بوده و لازم است کشاورزان به هشدارهای سازمان هواشناسی در این هفته توجه داشته باشند. علاوه بر این به علت ماندگاری هوای سرد و کاهش بارش‌ها ، آلودگی هوا از امروز به شهرهای صنعتی باز خواهد گشت .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ