کد خبر: ۱۸۱۸۰۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵

قرارداد شرکت بورسی برای ساخت شناور بدون شفاف سازی در کدال

قرارداد شرکت بورسی برای ساخت شناور بدون شفاف سازی در کدال

مدیرعامل شرکت بورسی کشتیرانی از امضای قرارداد ساخت شناور چند منظوره خبر داد اما در این خصوص، اقدام به شفاف سازی در کدال نکرد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا مدرس خیابانی بدون اطلاع به سهامداران و عدم اعلام قرار‌داد ساخت شناور چند منظوره در کدال در جریان امضا قرارداد با شرکت ایزوایکو برای ساخت شناور چند منظوره ، گفت: برنامه در کشتیرانی دریای خزر توسعه و افزایش ظرفیت ناوگان است. در این راستا هدف کشتیرانی استفاده از ظرفیت‌های موجود ساخت داخل است. یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها، ساخت کشتی‌های رو- رو و کانتینری در جهت توسعه ناوگان است که امید است همراه ساخت اولین کشتی در صدرا، ساخت این نوع از کشتی‌ها نیز اجرایی شود.

وی افزود: داشتن کنترل پروژه قوی در کشتی‌سازی و گروه کشتیرانی در به سرانجام رسیدن به موقع ساخت این کشتی بسیار حائز اهمیت است. ذهنیت عدم امکان ساخت کشتی در داخل در مجموعه کشتیرانی وجود ندارد. در مرحله نخست، قرارداد ساخت یک فروند شناور چند منظوره منعقد شده اما با توجه به نیازی که در کشتیرانی دریای خزر وجود دارد، تعداد این شناورها افزایش خواهد یافت.

مدرس خیابانی درباره ساخت شناور از سوی صنایع کشتی سازی داخلی در جنوب توضیح داد: با توجه به وجود کشتی سازی‌های صدرا و ایزوایکو، مذاکراتی برای ساخت شناور با آنها صورت گرفته تا قرارداد ساخت کشتی‌های بیشتری را با همکاری شرکت‌هایی که از توان بالقوه ساخت این نوع شناورها برخوردار هستند، منعقد کرد.

بنابراین گزارش، شرکت کشتیرانی که با سرمایه 2.1 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد تاکنون درباره امضای قرار‌داد ساخت شناور چند منظوره و مذاکره با ایزوایکو برای ساخت شناور، شفاف سازی در سامانه کدال منتشر نکرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ