کد خبر: ۱۸۶۱۳۸
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۱۷

بهره برداری شرکت بورسی از طرح افزایش ظرفیت سالانه تصفیه روغن های خوراکی

بهره برداری شرکت بورسی از طرح افزایش ظرفیت سالانه تصفیه روغن های خوراکی

شرکت صنعت غذایی کورش از پروژه افزایش ظرفیت ریفاینری جهت افزایش سالانه تصفیه روغن های خوراکی به ۱۴۴ هزار تن بهره برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنعت غذایی کورش از بهره برداری پروژه افزایش ظرفیت ریفاینری جهت افزایش سالانه تصفیه روغن های خوراکی به 144 هزار تن خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز چهارشنبه شد.

براین اساس، "غکورش" اعلام کرد: با توجه به اینکه ظرفیت تولید مالکیتی شرکت قبل از بهره برداری از این پروژه ماهانه 25 هزار تن تصفیه روغن است و با راه اندازی پروژه این ظرفیت به ماهانه 37 هزار تن افزایش خواهد یافت.

در مجموع این امر موجب افزایش تولید ماهانه و سالانه 12 و 144 هزار تنی روغن خواهد شد که این امر با توجه به شرایط فروش بازار و تامین مواد اولیه قابل دسترس خواهد بود. لذا راه اندازی این پروژه صرفا منجر به حذف تولیدکارمزدی در سایر شرکت ها شده و تحقق این امر موجب کاهش هزینه های تولید از جمله حمل و حذف کارمزد تولید روغن در سایت های کارمزدی می شود. بنابراین بهره برداری از پروژه مذکور تاثیر بااهمیتی در جریان فروش و کسب درآمد شرکت نخواهد داشت.

پروژه افزایش ظرفیت ریفاینری از 27 تیر سال 99 آغاز شده و مدت اجرای طرح 20 ماه و بهای تمام شده بالغ بر 130 میلیارد تومان است . محصولات حاصل از بهره برداری، انواع روغن خوراکی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ