کد خبر: ۱۸۹۳۱۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۲/۲۸

تعطیلی امروز مدارس، وضعیت معلق دانشگاه ها و ادارات + فعالیت بورس و بانکها
معاون استانداری تهران خبر داد:

تعطیلی امروز مدارس، وضعیت معلق دانشگاه ها و ادارات + فعالیت بورس و بانکها

معاون استانداری تهران از تعطیلی امروز همه مدارس، تعیین وضعیت دانشگاه ها و ادارات در ابتدای صبح و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و فعالیت بانک ها و بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عابد ملکی با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان تهران، گفت: با توجه به ورود توده گرد و غبار و بررسی کارشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلودگی هوا در شرایط ناسالم ، همه مدارس استان تهران در تمام مقاطع امروز چهارشنبه تعطیل است.

وی ادامه داد: در صورت افزایش پیش‌بینی‌نشده آلودگی هوا، تعطیلی دانشگاه ها و ادارات ابتدای صبح به اطلاع  خواهد رسید اما آزمون کارشناسی ارشد طبق برنامه در تمام حوزه ها از جمله مدارس برگزار می‌شود و بانک ها و بورس نیز باز خواهند بود.

براساس این گزارش، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه هم درباره تمدید یا عدم تمدید نمایشگاه به دلیل تعطیلی یک روزه ناشی از آلودگی هوا گفت: تصمیم‌گیری درباره تمدید این رویداد نیازمند همکاری و هماهنگی همه این دستگاه‌ها است تا ابعاد مختلف موضوع سنجیده شود. لذا بعد از این هماهنگی‌ها در صورتی که تصمیم به تمدید نمایشگاه گرفته شود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ