کد خبر: ۱۹۱۸۶۹
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۴/۱۴

با عرضه ۱۳۵ میلیون سهم :

"فرود" با میانگین ۴ هزار و ۱۱۷ ریالی کشف قیمت شد / آمار خریداران

عرضه اولیه فولاد شاهرود با ۱۳۵ میلیون سهم انجام شد و طی آن هر سهم نهمین شرکت جدید با میانگین قیمت ۴ هزار و ۱۱۷ ریالی توسط ۴۴ صندوق سرمایه گذاری معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاخص بورس در حالی امروز به افزایش 3.9 هزار واحدی بسنده کرد و همچنان نشانه ایی از امید به آینده را به نمایش نگذاشت که طبق برنامه اعلامی، 5 درصد از سهام فولاد شاهرود شامل 135 میلیون سهم در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه شد.

براساس این گزارش ، عرضه "فرود" با شرایطی چون قیمت پایه 320 تومانی ( بدون سقف قیمتی) و حداکثر سهمیه 6 میلیون و 750 سهمی صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله و صندوق های مشترک همراه بود و بعد از سفارش گیری دو ساعته با میانگین قیمت 4 هزار و 117 ریالی معامله شد .

در این رویداد بیشترین و کمترین قیمت درخواستی در محدوده 540 تا 380 تومانی هر سهم بود و در برابر تقاضای 89 صندوق سرمایه گذاری ، 44 صندوق با درآمد ثابت و مشترک حاضر به خرید سهام این شرکت با سرمایه 270 میلیارد تومانی شدند.   

طی سال جاری سهام 8 شرکت انتقال داده های آسیاتک، حمل و نقل گهر ترابر سیرجان، فروسیلیسیم خمین، داروسازی دانا ، سیمان آبیک ، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، فرانسوز یزد و پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی)، عرضه اولیه شده اند فولاد شاهرود هم نهمین هشتمین سهم جدید سال بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ