کد خبر: ۱۹۵۶۱۶
۱۰:۶ - ۱۴۰۱/۷/۱۲

مدیرعامل صندوق فولاد که سهامداران را به شیطنت متهم کرده بود برکنار شد
به علت اظهارات نسنجیده درباره مجلس:

مدیرعامل صندوق فولاد که سهامداران را به شیطنت متهم کرده بود برکنار شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد که اعتراض فعالان بازارسرمایه به عرضه بی منطق سهام سایپا را شیطنت دانسته بود ریال برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین عامریان در حالی هفته‌های پایانی اردیبهشت شال جاری با عرضه بی منطق سهام سایپا با درصد‌های منفی، زمینه کاهش قیمت این سهم و افت شاخص را موجب و اعتراض فعالان بازارسرمایه را شیطنت دانسته بود، برکنار شد .

براساس این گزارش، محمدهادی زاهدی‌ وفا در حالی امروز برای تایید صلاحیت حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس رفته که به عنوان سرپرست، اقدام به برکناری عامریان به علت اظهارات نسنجیده نسبت به مجلس کرد. وی مدعی شده بود برخی با فروش گاو و گوسفند و خرید کت و شلوار و با کمترین سواد، نماینده مجلس شده اند!!!

عامریان که پسر لاله افتخاری نماینده سابق مجلس است، 25 اردیبهشت در واکنش به اعلام برخی فعالان بازار سرمایه مبنی بر اقدام صندوق بازنشستگی فولاد در فروش سهام سایپا با رنج منفی و ریزش شاخص بورس، گفته بود: با توجه به بالا بودن نقدشوندگی بازار سرمایه، صندوق بازنشستگی برای پرداخت حقوق بازنشستگان باید از بازار سرمایه کمک می‌گرفت. به همین دلیل مقدار کمی از سهام سایپا را به فروش رسید که متاسفانه به دلیل شیطنت برخی افراد، حساسیت این اقدام از سوی صندوق بسیار شدت یافت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ