کد خبر: ۱۹۷۷۰۸
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۹/۱۵

آخرین روز معامله ۴ نماد قبل از مجمع + بازگشت ۱۱ شرکت به تابلو

آخرین روز معامله ۴ نماد قبل از مجمع + بازگشت ۱۱ شرکت به تابلو

در برابر توقف ۴ نماد بورسی و فرابورسی برای برگزاری مجامع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، ۱۱ شرکت بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز ، نماد شرکت های موتوژن برای برگزاری مجمع سالانه، بهداشتی ساینا و شهرسازی و خانه سازی باغمیشه برای مجمع فوق العاده، ریخته گری ایران برای مجامع فوق‌ العاده و عادی بطور فوق العاده، متوقف می شود.

بر این اساس، "بموتو" برای تصویب صورت های مالی، "ساینا، ثباغ" برای افزایش سرمایه 750 درصدی از دو محل سود انباشته و آورده نقدی و تغییر سال مالی، "خریخت" برای انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، افزایش سرمایه 8 درصدی از محل سود انباشته و تطابق اساسنامه، پنج شنبه و شنبه هفته جاری و آینده تصمیم گیری می کنند.

همچنین نماد شرکت های بهداشتی ساینا؛ تجلی توسعه معادن و فلزات؛ سرمایه گذاری رنا؛ ایران تایر؛ البرز دارو؛ باما؛ معادن منگنز ایران؛ ماشین سازی اراک؛ داروسازی عبیدی پس از افشای اطلاعات با اهمیت، گرانیت بهسرام پس از برگزاری مجامع فوق‌ العاده و عادی بطور فوق‌ العاده، سموم علف کش پس از ارایه موارد منجر به تعلیق، بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ