کد خبر: ۲۰۱۴۴۷
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۴

رشد ۱۷ درصدی درآمدهای عملیاتی پتروشیمی فرابورسی در ۹ ماهه

رشد ۱۷ درصدی درآمدهای عملیاتی پتروشیمی فرابورسی در ۹ ماهه

پتروشیمی امیرکبیر با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه ، رشد ۱۷ درصدی درآمدهای عملیاتی را نسبت به دوره مشابه سال قبل به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پتروشیمی امیرکبیر با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده 9 ماهه سال مالی جاری ، رشد 17 درصدی درآمدهای عملیاتی را در این مدت نسبت به دوره مشابه سال قبل به ثبت رساند.

بر این اساس، "شکبیر" طبق سیاست حمایت از تولید ، تامین نیاز بازار داخلی انواع پلی اتیلن را با اولویت بالا در دستور کار قرار داده و در فروش داخلی از منظر تناژی و مبلغی از رشد 20 و 38 درصدی برخوردار بود.

همچنین در 9 ماه سال 1400 با احتساب افزایش 372 درصدی نرخ یوتیلیتی و تعدیلات مربوطه، سود 9037 ریالی به ازای هر سهم محقق شده بود که در سال جاری با 7 درصد افزایش به 9687 ریال رسید.

پتروشیمی امیرکبیر به عنوان تولید کننده متنوع ترین گریدهای پلی اتیلن ، همواره توسعه محوری و ارتقا سطح رضایت مندی ذی نفعان را در نظر دارد. این شرکت در سایت چهار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی استان خوزستان واقع شده و 52 درصد از سهام آن در اختیار هلدینگ توسعه سرمایه رفاه متعلق به بانک رفاه کارگران و وزارت کار است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ