کد خبر: ۲۰۸۴۰۴
۱:۱ - ۱۴۰۲/۱/۷

۱۰۰۰ دناپلاس‌ ایران خودرو فروردین با پرداخت جریمه تاخیر تحویل می‌شود

۱۰۰۰ دناپلاس‌ ایران خودرو فروردین با پرداخت جریمه تاخیر تحویل می‌شود

ایران‌ خودرو با اشاره به صدور فاکتور ۹۵ درصد از خودروهای فروش رفته در بورس کالا اعلام کرد: فروردین ۱۰۰۰ دنا پلاس دستی تحویل و جریمه تاخیر پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ایران‌ خودرو در اطلاعیه‌ای از صدور فاکتور 95 درصد از خودروهای فروش رفته در بورس کالا خبر داد و اعلام کرد: بیش از 21.7 هزار دستگاه خودرو با سر رسید سال گذشته در بورس کالا عرضه شده که 20.7 هزار دستگاه فاکتور شد.

بر اساس این گزارش، فقط بخشی از  تعهدات دنا پلاس دستی که با موعد تحویل کم‌تر از 90 روزه واگذار شد به علت مشکلات تحریم و تامین برخی از قطعات به موقع تحویل نشده و از 10 هزار دستگاه، هزار دستگاه به موقع فاکتور نشده است.

ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر ایجاد شده، تمام تلاش برای  تحویل به موقع خودروها به کار گرفته می شود و سعی بر این است در اولین ماه سال، باقی مانده تعهدات دنا پلاس دستی نیز تحویل شود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو این دسته از مشتریان در زمان صدور فاکتور محاسبه و پرداخت خواهد شد.

ایران خودرو با تحویل زودتر از موعد بیش از چهار هزار خودرو فروش رفته در بورس کالا، سال گذشته کارنامه قابل قبولی از اجرای به موقع تعهدات بجا گذاشت و البته مشکلات ناشی از تحریم و تامین برخی قطعات در برخی موارد باعث شد تحویل تعداد محدودی از خودروها با تاخیر مواجه شود اما این شرکت همواره تلاش کرده تا در اولین فرصت تعهدات به مشتریان را به موقع انجام دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مصطفی | ساعت ۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۲/۲۷
0
0
پاسخ
باسلام
بنده و خیلی از مشتریان ایران خودرو از عدم تعهداتی ایران خودرو حرف میزنند و خودروهایشان هنوز با گذشت 5ماه که میگذرد ایران خودرو تحویل نمی‌دهد فروش فوق العاده سه ماهه بوده ولی الان نزدیک به 5ماه است خودروهایمان را تحویل نمیدن و همیشه مارا مسخره میکنند ماشین من موعد تحویلش 1401/12/20بوده وتاامروز تاخیر خورده خیلی ها هم اینجوری مثه من گرفتار ایران خودرو شده اند لطفا صدای مارا برسانید
ایران خودرو جوابگو نیست
» سعید | ساعت ۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۲/۲۷
0
0
پاسخ
باسلام
موضوع تاخیر سه ماهه تحویل خودرو
تعهدات شرکت ایرانخودرو و نارضایتی مشتریان از عدم صدور فاکتور و تخصیص خودرو به مشتریان، همچنین تاخیر چند ماهه شرکت در انجام تعهدات، از باشگاه خبرنگاران جوان تقاضامندیم مورد فوق را پیگیری نموده و به اطلاع عموم مردم از جمله مشتریان کثیر شرکت ایرانخودرو برسانند. تسریع در اقدام لازم، موجب کمال امتنان است. با سپاس فراوان
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ