کد خبر: ۲۱۲۳۷۰
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۴/۲۵

رکورد ۳۰۶۰ ذوب در کنورتور فولادسازی ذوب آهن به ثبت رسید/ حذف تعمیرات ۵ روزه

رکورد ۳۰۶۰ ذوب در کنورتور فولادسازی ذوب آهن به ثبت رسید/ حذف تعمیرات ۵ روزه

کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی ذوب آهن با آجر تولید داخل، رکورد نسوز کنورتور با ۳۰۶۰ ذوب را ۲۱ تیر ماه به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی شرکت ذوب آهن با آجر تولید داخل(شرکت مهرگداز)، رکورد نسوز کنورتور با ۳۰۶۰ ذوب را 21 تیر ماه به ثبت رساند.

بر اساس این گزارش، رسول علی نقی پور سرپرست کارگاه کنورتور و میکسر بخش فولادسازی ذوب آهن گفت: رکورد قبلی نسوز مربوط به ۱۰ سال قبل و به میزان ۲۹۹۶ ذوب و از طریق نسوز خارجی بود که در رکورد جدید این عدد ۶۴ ذوب بالاتر است.

وی افزود: آنچه این رکورد را متمایز کرده، استمرار ۳ رکورد پشت سر هم طی ۸ ماه اخیر است که دو رکورد قبلی آن نیز با آجر تولید داخل بوده و رکورد فعلی با عبور از رکورد تعداد ذوب با نسوز خارجی بدست آمده است. 

نقی پور ادامه داد: عملکرد نیروهای کارگاه کنورتور در بهبود رژیم دمش ذوب، تعمیرات و نگهداری به موقع از نسوز کنورتور، کیفیت مطلوب آجر و اجرای آجرچینی مناسب کنورتور توسط مدیریت نسوز شرکت از عوامل موثر بر میزان ذوب نسوز بود. رکورد جدید به ثبت رسیده در کنورتور سبب شد یک دوره تعمیرات پنج روزه که توقف در تولید را در پی داشت، حذف شود .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ