کد خبر: ۲۱۴۱۵۷
۱۰:۶ - ۱۴۰۲/۶/۲۹

شستا ۱۸ تومان سود برای هر سهم محقق کرد/ برنامه تجدید ارزیابی داریی ها
در عملکرد ۱۲ ماهه:

شستا ۱۸ تومان سود برای هر سهم محقق کرد/ برنامه تجدید ارزیابی داریی ها

شستا در صورت های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه، ۱۸ تومان سود برای هر سهم شناسایی کرد و برنامه تجدید ارزیابی دارایی ها در زیرمجموعه ها داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با سرمایه اسمی 163.6 هزار میلیارد تومانی، صورت های مالی حسابرسی نشده 12 ماهه منتهی به خرداد 1402 را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، "شستا" در این دوره بالغ بر 31.3 هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی، 29.4 هزار میلیارد تومان سود خالص و 180 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 41 و 38 درصدی همراه شد.

در پیش بینی عملکرد سال مالی منتهی به خرداد 1403، تحقق سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها تا پایان سال مالی منوط به تحقق سود بر اساس پیش‌بینی‌ های اعلام شده شرکت‌ها و بر اساس تصمیمات و سیاست تقسیم سود در مجامع شرکت‌های سرمایه پذیر خواهد بود.

سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و بروز رسانی ارزش دفتری سرمایه‌گذاری‌های شرکت، سیاست در خصوص پرهیز از شناسایی سود حاصل از معاملات درون گروهی و تهاتر سهام و با فرض تداوم وضعیت فعلی بازار سرمایه مبلغ قابل توجهی پیش بینی نمی‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ