کد خبر: ۲۱۴۱۸۷
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۷/۳

معارفه امروز و فردا شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام + مشخصات

معارفه امروز و فردا شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام + مشخصات

شرکت ۵۰ میلیارد تومانی پرتو بار فرابر خلیج فارس امروز و فردا معارفه می شود تا با عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه معارفه شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس با نماد "حپرتو" ساعت 10:30 روزهای امروز و فردا سه شنبه 3 و 4 مهر بصورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت 16 امروز دوشنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

براساس این گزارش، مشاوره عرضه و پذیرش این شرکت هم کارگزاری بانک آینده است.

طبق بررسی ها بورس پرس، شرکت پرتو بارفرابر خلیج فارس سال 91 بصورت سهامی خاص فعالیت را در زمینه ارائه کلیه خدمات عمومی و تخصصی حمل و نقل باری و ترکیبی (عملیات جاده‌ای) در داخل و خارج  آغاز کرد. عمده بارهایی که توسط این شرکت تاکنون حمل شده شامل محصولات معدنی (کنستانتره، آهن، گندله و…) محصولات فولادی (شامل آهن اسفنجی، شمش، اسلب، کویل و…) و کانتینرهای مربوط به شرکت‌های معدنی و صنعتی خصوصی و دولتی و نیمه دولتی است.

این شرکت با در اختیار داشتن 450 دستگاه واگن باری ملکی و 600 دستگاه واگن باری اجاره‌ای در کلاس‌های مخزن دار، لبه بلند و کوتاه توانایی بسیاری در بحث ترانزیت داخلی و خارجی دارد. شرکت هواپیمایی هرمز تنها زیر مجموعه این شرکت است که 0.4 درصد سهام آن به شرکت پرتو بار تعلق دارد. از آنجا که درصد سرمایه گذاری در این شرکت بسیار پایین است ، پرتو بار دخالتی در برنامه های آتی آن ندارد.

سرمایه اولیه شرکت با 35 نیروی انسانی، 10 میلیون تومان بوده که طی دو مرحله به 50 میلیارد تومان رسیده است. شرکت تک زر اندیشان نوآور 60 درصد و سیر کوثر 40 درصد مالکیت سهام را در اختیار دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ