کد خبر: ۲۲۰۷۶۱
۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

بهره برداری از خط تولید و بسته بندی شرکت غذایی و برآورد فروش

بهره برداری از خط تولید و بسته بندی شرکت غذایی و برآورد فروش

خط تولید و بسته بندی پر سرعت کچاپ شرکت مهرام به بهره برداری رسید و افزایش ۱۰۰۰ تنی و ۶۱ میلیارد تومانی فروش در دو ماه پایانی سال برآورد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مهرام از بهره برداری خط تولید و بسته بندی پر سرعت کچاپ و براورد افزایش 1000 تنی و 61 میلیارد تومانی فروش طی دو ماه پایانی سال خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

بر اساس این گزارش، "غمهرا" اعلام کرد: در سال مالی جاری فروش محصولات کچاپ تا پایان دی ماه به میزان 10.2 هزار تن و 450.5 میلیارد تومان بوده و انتظار می رود با افتتاح پروژه، میزان تولید و فروش تا پایان سال جمعاً به میزان 13 هزار تن و حدود 600 میلیارد تومان بالغ شود که 12 هزار تن به ارزش 539 میلیارد تومان مربوط به توان تولیدی ماشین آلات قبلی و 1000 تن به ارزش فروش حدودی 61 میلیارد تومان (با لحاظ کردن افزایش نرخ فروش) ظرفیت جدید تولید این پروژه برای دو ماه پایان سال اضافه خواهد شد.

با توجه به برآوردها فروش محصولات کچاپ در سال مالی آینده به میزان 15 هزار تن و فروش ریالی 1000 میلیارد تومان خواهد بود که بالغ بر 3 هزار تن به ارزش فروش 200 میلیارد تومان به دلیل راه اندازی پروژه جدید به توان تولید و فروش قبلی اضافه شده است.

پروژه خط تولید و بسته بندی پر سرعت کچاپ در بسته بندی پلیمری و ساشه که اول آذر سال 1400 آغاز شده بود با بهای تمام شده 130 میلیارد تومانی با ظرفیت اسمی 30 هزار تن در سال در شرایط استاندارد و ظرفیت عملی 24 هزار تنی به بهرده برداری رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ