کد خبر: ۲۲۱۲۳۲
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱

برنامه سایپا برای واگذاری ۲۳.۶ درصد از سهام شرکت زیرمجموعه
از طریق مزایده به ارزش ۱۱.۳ میلیارد تومان اعلام شد:

برنامه سایپا برای واگذاری ۲۳.۶ درصد از سهام شرکت زیرمجموعه

شرکت سایپا، شرایط واگذاری ۲۳.۶۷ درصد از سهام شرکت آزمون جاده ای خودرو به ارزش ۱۱.۳ میلیارد تومان را از طریق مزایده اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سایپا از برنامه واگذاری 23.67 درصد از سهام شرکت آزمون جاده ای خودرو از طریق مزایده و به ارزش 11.3 میلیارد تومان خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "خساپا" اعلام کرد: در نظر دارد 23.67 درصد از سهام شرکت آزمون جاده ای خودرو (قبل از بهره برداری) را از طریق مزایده واگذار کند. میزان سپرده حضور در مزایده معادل 10 درصد قیمت پایه و باید به صورت ضمانتنامه بانکی حداقل سه ماهه به ذینفعی و به تفکیک هر یک از فروشندگان باشد.

خریدار باید ظرف مدت 5 روز کاری پس از اعلام برنده شدن در رقابت نسبت به واریز ثمن معامله و انعقاد قرارداد اقدام کند. امکان تسویه ثمن معامله از محل مطالبات خریدار از فروشنده یا شرکت‌های زیر مجموعه فروشنده میسر است. زمان بازگشایی پاکات شنبه 12 اسفند اعلام شده است.

شرکت آزمون جاده ای خودرو با سرمایه 32 میلیارد تومانی در انجام خدمات مهندسی و آزمون جاده‌ای خودرو فعالیت دارد. 34.08 درصد سهام این شرکت به ایران خودرو، 23.67 درصد سهام به سایپا، 20 درصد سهام به گروه بهمن، 19.91 درصد سهام به آرتاویل تایر و 2.34 درصد دیگر به شرکت بازرسی کنترل و استاندارد تعلق دارد. قیمت پایه هر سهم 14942 ریال ارزش معامله 11.3 میلیارد تومان تعیین شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ