کد خبر: ۲۲۲۳۰۳
۱۱:۰ - ۱۴۰۳/۱/۲۱

درآمد ۱۵۵.۲ میلیارد تومانی بانک سینا با اعمال نرخ جدید تسعیر ارز

درآمد ۱۵۵.۲ میلیارد تومانی بانک سینا با اعمال نرخ جدید تسعیر ارز

بانک سینا بعد از تعیین نرخ جدید تسعیر ارز بانک ها ، اثر درآمد حدود ۱۵۵.۲ میلیارد تومانی با اعمال در عملکرد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک سینا به دنبال تعیین نرخ جدید تسعیر ارز بانک ها از اثر درآمدی و مثبت ۱۵۵.۲ میلیارد تومانی با اعمال در عملکرد خبر داد.

بر اساس این گزارش، "وسینا" در خصوص آثار مالی تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی در پایان اسفند ۱۴۰۲، اعلام کرد: پیرو بخشنامه ۱۸ فروردین بانک مرکزی مبنای تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی برای گزارشگری مالی منتهی به اسفند سال ۱۴۰۲ به منظور اعمال در دفاتر بانک و تهیه صورت‌های مالی، نرخ خرید حواله ETS مرکز مبادله ارز و طلا در ۲۸ اسفند و با رعایت استانداردهای حسابداری و سایر شرایط اعلامی در بخشنامه تعیین شده است.

نرخ تسعیر اعمال شده در صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ برای هر یورو و دلار ۲۶.۵ و ۲۵ هزار تومان و سایر ارزها بر مبنای نرخ برابری آنها با یورو بود.

با توجه به مراتب فوق، بانک سینا دارای وضعیت باز ارزی مثبت در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بوده و ما اعمال نرخ‌های جدید تسعیر ارز، اثر درآمدی آنها حدود ۱۵۵.۲ میلیارد تومان است اما تعیین آثار دقیق بر سود و زیان بانک منوط به تکمیل فرایند تهیه صورت‌های مالی سال منتهی به اسفند ۱۴۰۲ است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ