کد خبر: ۲۳۴۲۸
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷

نظر حسابرس درباره دو افزایش سرمایه ذوب آهن/ در انتظار تایید نهایی مدیران
در گفت و گو با بورس پرس اعلام شد:

نظر حسابرس درباره دو افزایش سرمایه ذوب آهن/ در انتظار تایید نهایی مدیران

حسابرس ذوب آهن درباره دو افزایش سرمایه از محل ماشین آلات و تجهیزات و زمین و آخرین وضعیت این موضوع مهم توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی مطرح شدن افزایش سرمایه 382 درصدی ذوب آهن اصفهان از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (ماشین آلات و تجهیزات) که از تابستان سال جاری اعلام شده و همچنین شایعه روزهای اخیر افزایش سرمایه 600 درصدی از محل زمین، حسابرس این شرکت در گفت و گو با بورس پرس آخرین وضعیت این موضوع را اعلام کرد.

وی گفت: بررسی گزارش توجیهی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (ماشین آلات و تجهیزات) نهایی و پیش نویس آن برای تایید به مدیران این شرکت ارسال شده است. به محض تایید، این گزارش آماده ارایه به دیگر مراجع خواهد بود.

حسابرس ذوب آهن درباره افزایش سرمایه از محل زمین هم گفت: به گفته مدیران شرکت، قرار است امروز گزارش توجیهی این افزایش سرمایه به سازمان حسابرسی استان اصفهان ارسال شود تا فرایند بررسی ها و تهیه گزارش طی شود. 

وی در برابر این سئوال که آیا میزان افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین مشخص شده یا خیر و با توجه به مهلت استفاده از این نوع افزایش سرمایه تا پایان سال ، آیا امکان نهایی شدن آن وجود دارد؟ به بورس پرس توضیح داد: تا زمان دریافت گزارش توجیهی و بررسی مختصات و پلاک های زمین ، نمی توان در مورد درصد افزایش سرمایه اظهار نظر کرد.

وی ادامه داد: زمان نهایی شدن افزایش سرمایه ذوب آهن تا پایان سال بستگی هم به اسناد و مدارک ارایه شده در سازمان حسابرسی و سپس سازمان بورس دارد. بنابراین احتمال نهایی شدن این تصمیم تا پایان سال جاری هم امکان پذیر است و هم نه. به همین دلیل فعلا" نمی توان اظهار نظر قطعی کرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ