کد خبر: ۲۸۱۰۳
۹:۵ - ۱۳۹۵/۲/۵

پژو و ایران خودرو ، فولادمبارکه را ارزیابی کردند / نتایج مثبت

پژو و ایران خودرو ، فولادمبارکه را ارزیابی کردند / نتایج مثبت

ارزیابان شرکت های پژوسیتروئن و ایران خودرو اقدام به ممیزی فرآیند و ممیزی محصولات فولاد مبارکه کردند که با نتایج مثبتی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ارزیابان شرکت های پژوسیتروئن فرانسه و ایران خودرو طی روزهای 29 و 30 فروردین ممیزی فولادمبارکه را با روش تلفیقی از ممیزی فرآیند و ممیزی محصول انجام دادند و فولادمبارکه با توجه به تجارب طولانی در این گونه ارزیابی ها و ممیزی ها توانست به خوبی و با انضباط ویژه ای، فرآیند ممیزی را طی کند.

براساس این گزارش، شرکت پژو سیتروئن به عنوان شریک تجاری شرکت ایران خودرو، تأمین کنندگان مواد اولیه مورد نیاز را پس از اقدام به ثبت سفارش مورد ممیزی قرار می دهند.

در جلسه افتتاحیه این ممیزی که با حضور معاونین فروش، تکنولوژی، مدیران و کارشناسان شرکت فولادمبارکه  تشکیل شد، تاریخچه ای از فولادمبارکه، جایگاه جهانی و منطقه ای و برنامه های طرح توسعه این شرکت به خصوص در راستای ارتقاء کمی و کیفی محصولات ویژه خودرو تشریح شد و پس از آن برنامه ممیزی توسط تیم ارزیاب شرکت پژو سیتروئن انجام شد و نواحی فولادسازی و نورد گرم،تأمین ورق های مورد نیاز، مورد ممیزی قرارگرفتند.

همچنین شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری که یکی از شرکت های زیرمجموعه فولادمبارکه است، به صورت مجزا مورد ارزیابی قرارگرفت.

ایران خودرو یکی از بزرگترین مشتریان فولادمبارکه بشمار می رود که در راستای توسعه محصولات و براساس قراردادهای منعقد شده با شرکت پژو سیتروئن در نظر دارد در سال آینده خودروهای پژو 301 ،2008 ،208  را به بازار عرضه کند. این خودروها از نوع  پیشرفته بشمار می روند و لذا در تولید بدنه خودرو آنها از ورق های فولادی پیشرفته تری نسبت به تولیدات فعلی ایران خودرو استفاده  می شود.

این نوع فولادها به فولادهای با استحکام بالا و با استحکام فوق مقاوم معروف هستند که در مورد آنها میتوان به طور خاص به گریدهای DP,CP,BH  اشاره کرد که در خودروهای جدید از آنها استفاده می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ